11 okazji aby się z nami spotkać jeszcze w tym roku ;)

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 09.2018
 
11 okazji aby się z nami spotkać jeszcze w tym roku ;)

11 okazji
aby się spotkać!

Czasem mail i telefon nie wystarczy i warto się spotkać. Dlatego gorąco zachęcam do złapania nas na jednym z wydarzeń na którym mamy zamiar się pojawić w tym roku. Dziś szkolimy się w Google z tematów sprzedażowo-rozwojowych, co zainspirowało mnie do podsumowania listy naszych wystąpień i wyjazdów na końcówkę roku.

  1. Ostatni kwartał tego roku zaczynamy z przytupem bo od konferencji Think with Google, która potrwa aż 3 dni. 3-4-5.10.2018 (Warszawa) to prelekcje produktowe, strategiczne i inspiracyjne prowadzone przez pracowników Google ale nie tylko. Te trzy dni to również okazja do spotkania i wymiany doświadczeń z innymi partnerami Google i wieloma zaproszonymi gośćmi.
  2. 2.10 słuchamy ekspertów podczas Marketing Tour w Rzeszowie, ale polecam sprawdzić na stronie projektu daty bo jest duża szansa, że projekt odwiedzi też Twoje miasto.
  3. 11 i 12.10 października jesteśmy na Kongresie Online Marketingu, (Warszawa) gdzie wystąpię z prelekcją na temat Google Ads. To bardzo prestiżowa konferencja, która za każdym razem gromadzi mnóstwo specjalistów ds. marketingu i właścicieli biznesów. W tym roku organizatorzy dobrali świetne grono prelegentów, polecam.
  4. W tym napiętym planie nie wiemy czy wystarczy nam czasu pojawić się na Search Conference 12.10 w Sopocie ale spróbujemy i bardzo gorąco polecamy! To zaprzyjaźniona konferencja SEO/SEM na której możecie spodziewać się skondensowanej dawki wiedzy. Prelegenci to wieloletni specjaliści w swojej tematyce, z kilkoma miałem przyjemność pracować i szczerze polecam ich wysłuchać.
  5. 15-17.10 Google Partners Accelerate w Irlandii w Dublinie to nie tylko konferencja ale również finał najbardziej prestiżowego konkursu EMEA Premier Partner Awards 2018. Jesteśmy finalistami tego konkursu jako jedna z kilku najlepszych agencji w całej Polsce. Dziękujemy!
  6. 23.10 szkolimy z Content Marketingu w Warszawie razem nasz koleniu Content Standard z prelegentami z Content House, Insignia, MyLo i Freshmail.
  7. 27.10 prowadzę w Warszawie wykłady na temat SEO w najlepszej szkole marketingu w Polsce czyli na Marketing Masters. To jedyny pełny kurs marketingu realizowany z taką dozą praktycznych wiadomości i rozmachem. Spotykamy się w Google Campus. To już trzecia edycja kursów, w której bierzemy udział.
  8. 9.11 organizujemy semKRK, oczywiście w Krakowie – chciałbym napisać najlepsze i największe wydarzenie branży ale jest po prostu jedyne i niepowtarzalne. Tylko my łączymy SEO, SEM i Analitykę na jednym spotkaniu, dodając do tej mieszanki atmosferę barcampu.
  9. 12 i 13.11 czas na coś nowego czyli szkolenie SEO w ramach jednego z najbardziej prestiżowych cyklów szkoleniowych w Polsce czyli SEMcamp University w Warszawie. W najbliższych dniach pełna agenda.
  10. W ramach Crash Mondays w Krakowie spotykamy się na warsztatach z Google Ads 20.11, 27.11, 4.12, 11.12 oraz 18.12. W planach pełna certyfikacja uczestnikó, 2 egzaminy – czyli od zera do bohatera 😉 Informacje już wkrótce.
  11. Na koniec Think Digital Academy gdzie już od października do grudnia szkolimy z Google Ads i SEO w 6 miastach Polski.
    Krakow 8.11 SEO
    Warszawa 5.12Google Ads, 13.12 SEO
    Wrocław 6.12 Google Ads,  28.11 SEO
    Kielce – 15.11  SEO
    Rzeszów – 25.09 Google Ads,  13.11 SEO
    Katowice  – 17.10 Google Ads, 12.12 SEO
  12. Update: 14 listopada jesteśmy na Digital Fest z prelekcją!

Zapowiada się pracowity kwartał pełen wiedzy 😉 Wpadniesz „przybić piątkę” ?

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (12 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry