5 najciekawszych konferencji w 2016 roku

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 02.2016

Tytuł jest trochę przebiegły, bo konferencje oceniam na podstawie zeszłorocznych doświadczeń. 2015 rok to kolejny, w którym ilość konferencji i branżowych spotkań mnie przytłoczyła. Kolejny raz nie udało mi się być wszędzie gdzie chciałem, stąd moja subiektywna lista, przygotowana dla i przez SEMowca, która mam nadzieje pomoże w tym roku podjąć decyzje innym.

5. SemCamp – pojawia się na miejscu 5 tylko dlatego, że nie udało mi się na niego dotrzeć i mogę relacjonować to co usłyszałem. Najważniejsze spotkania branży SEM, praktycznie bezpłatne a z gwarantowanym wysokim poziomem. Są to spotkania z długą tradycją, sprawdzonymi prelegentami i nigdy nie słyszałem aby ktoś stwierdził, że był to stracony czas. Kolejny Semcamp 10.03.2015.

4. Mobile Trends Conference – znów 4 miejsce tylko dlatego, że jest to konferencja nie SEMowa a mobilna, mimo to uwielbiam się tam pojawiać w roli prelegenta, przy czym warto zaznaczyć że to bardzo wymagająca publiczność. To wydarzenie, z którego powinny czerpać i uczyć się wszystkie inne. Zarówno pod względem organizacji, komunikacji, pilnowania poziomu (i czasu!) prezentacji jak i dobór tematów i ich podział zasługuje na pochwałę. Ogromna liczba odwiedzających oraz połączenie z targami Mobile-IT gwarantują poza porządną dawką wiedzy bardzo udany „networking”, czyli tłumacząc korpomowę – spotkamy tam ciekawych ludzi. Konferencja startuje za kilka dni – 17-19.02.2016.

3. Kongres Online Marketing – stałe wydarzenie na które udało mi się trafić pierwszy raz, od razu w roli prelegenta. Dużo prelekcji, ciekawy poziom i zdecydowanie dobre miejsce na rozwianie kontaktów biznesowych. Polecam zabrać dużo wizytówek i pojawić się 17.03.2016 w Warszawie na kolejnej edycji. Bonusem na pewno będą 4 warsztaty tematyczne odbywające się następnego dnia.

2,5. #e-biznes festiwal. To impreza, która co roku mnie zaskakuje – wysokim poziomem i ilością osób na widowni. Szeroki przekrój prelekcji, spora dawka konkretów ale też inspiracji. Niestety nie jest mi znana data kolejnej edycji. [UPDATE: finał w tym roku jest planowany na 17-18.11.2016, a wcześniej imprezy towarzyszące w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu]

2. Targi E-handlu i Kongres E-handlu – tych imprez nie trzeba chyba reklamować. Bezsprzecznie najlepsze wydarzenia, jakie można sobie wymarzyć w branży e-commerce. Szeroki przekrój prelekcji i co chyba najważniejsze – w mojej ocenie to 20% branży i 80% biznesu, mieszanka doskonała. Sprawdzone zarówno jako prelegent i wystawca. Najbliższe targi w Katowicach – 6 kwietnia 2016, a IV kongres odbędzie się 3.03.2016.

1. Festiwal SEO – inaczej się nie dało, zasłużone pierwsze miejsce jako najważniejsze dla mnie wydarzenie ze świata SEO. Festiwal trzyma wysoki poziom wielu prezentacji + atmosfery barcampowej w pełnym tego słowa znaczeniu.W tym roku 25.05.2016 – serdecznie polecam.

Bonus:

Konferencje, barcampy i targi nie zastąpią nigdy solidnej dawki wiedzy, jaką gwarantują szkolenia. W sekcji szkoleń będę stronniczy i wspomnę tylko o akademiagooglepartners.pl – ilość szkoleń, nagrań i szeroka tematyka sprawia, że te wydarzenia nie mają sobie równych. W tym roku znów ruszamy w trasę po całej Polsce, w nowej warsztatowej formie. Polecam bo zapisy już trwają!

Czegoś zabrakło na liście? Przegapiłem ważne wydarzenie? Daj znać w komentarzach! 🙂

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991