Aktualizacja wskazówek dla webmasterów

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Na oficjalnym blogu Webmaster Central Blog pojawiła się wiadomość o aktualizacji wskazówek dla Webmasterów. Zasady tworzenia witryny internetowej nie zmieniły się, nadal najistotniejszą kwestią jest budowanie strony dla użytkowników, a nie dla wyszukiwarek.  Google podzieliło wskazówki na trzy osobne kategorie: wskazówki dotyczące wyglądu i treści, wskazówki techniczne oraz wskazówki jakościowe.

Najwięcej nowych informacji pojawiło się w grupie wskazówek jakościowych, które zawierają szczegółowe zasady, jakich praktyk unikać. Wśród zakazanych technik znalazły się także przykłady niepożądanych działań jak:

 

– treści generowane automatycznie (teksty przetłumaczone przez narzędzia, teksty synonimizowane, wygenerowane przez automaty, treści skopiowane z kanałow Atom/RSS)
uczestnictwo w programach wymiany linków (obejmuje kupowanie lub sprzedawanie linków z rankingu PageRank, tworzenie stron partnerskich wyłącznie w celu linkowania, używanie programów i usług do tworzenia linków do witryny, reklamy tekstowe przekazujące PageRank, linki zamieszczone w artykule bez ładu i składu, niskiej jakości katalogi, linki w stopach, komenatrze na forach z linkami)
– maskowanie
– niejawne przekierowania
– ukryty tekst lub linki
– strony przejściowe
– skopiowane treści
– uczestnictwo w programach stowarzyszeniowych bez dodania treści (można się domyślać, że punkt dotyczy porównywarek cenowych i katalogów)
– słowa kluczowe niepowiązane z zawartością strony
– strony, które przechwytują dane osobowe, instalują wirusy i trojany
– nadużywanie znaczników opisów rozszerzonych
– wysyłanie automatycznych zapytań do Google

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991