AMP HTML w mobilnych polskich wynikach wyszukiwania

Dawid Kilian
Dawid Kilian
Archiwum 12.2016
 

 

ampNiedawno usłyszeliśmy o pokazywaniu AMP HTML w raportach danych analityki wyszukiwania generowanych przez Google Search Console. Rozwiązanie to pozwala dokładniej oszacować udział w ruchu przyspieszonych stron mobilnych, których w Internecie pojawia się coraz więcej.

Tym razem zaś Google uczyniło pokłon w kierunku polskich użytkowników wyszukiwarki, dzięki pokazywaniu stron z wdrożonym AMP już z poziomu SERP. Teraz możemy natrafić już na konkretne przypadki polskich wyników wyszukiwania, w których widzimy wdrożony AMP HTML. Takie rozwiązanie może wpłynąć na znaczne zwiększenie klikalności wyników, ponieważ niezaprzeczalnie przykuwają one odrobinę większą uwagę 😉

AMP HTML w SERP AMP HTML w SERP

 

Czym jest AMP HTML?

Przypomnijmy, że AMP to projekt open-source, który polega na optymalizacji konstrukcji stron internetowych w oparciu o lekko ograniczony kod HTML, mający na celu możliwie najszybsze dostarczenie treści od ich wydawców do czytelników. Jest znaczne ułatwienie dla użytkowników mobilnych, którym bez wątpienia zależy na szybkości i intuicyjności dostarczanej treści.

Dawid Kilian
Były pracownik na stanowisku SEO Specialist. Z oddaniem zgłębia tajniki optymalizacji on-page i technicznego SEO. Trafne i dogłębne audyty są zawsze jego asem w rękawie. Uwielbia pochłaniać wielkie ilości branżowych niusów, a w pracy z Klientami nie obawia się żadnych czarno-białych zwierzątek.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry