Zdradzę Wam jeden sekret: czytanie książek marketingowych mnie docelowo bardzo irytuje. Wygląda to tak, że notuje mnóstwo pomysłów a potem wiele z nich nigdy nie doczeka się wdrożenia, bo kolejka projektów wewnętrznych jest zawsze nieskończona. Oczywiście mamy też drugą stronę medalu: potrafię przeczytać pozycję i nic nie zanotować, bo jest merytorycznie nieprzydatna i pusta. Dlatego pisząc książki mam jeden cel: lądować w tej pierwszej kategorii i wkurzyć czytelnika. Chcę dać tak dużo tłustych wiadomości, żeby musiał robić przerwy na notatki i łapał się za głowę krzycząc: “Ile tego jest?!”. Dzielę się bowiem czymś, co robię zawodowo od 2005 roku. Dodatkowo trzeba podkreślić, że wiedza, zawarta w książkach, to nie tylko moje doświadczenia, ale również uwagi, przypadki i wiedza przekazywana przez cały zespół agencyjny. To specjaliści DevaGroup czytają książki i zajmują się korektą merytoryczną przez oddaniem ich do wydawnictwa, co z kolei wpływa pozytywnie na objętość i praktyczną stronę przekazywanej wiedzy.
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Dla kogo: specjaliści SEM, marketerzy, właściciele e-sklepów
Poziom wiedzy: początkujący i średnio-zaawansowani – do roku doświadczenia z narzędziami Google
Ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy
Pozycja ta wyprzedała się bardzo szybko, stąd podjąłem decyzje o II wydaniu, ulepszonym i poszerzonym o nowe narzędzia. Nie oszukujmy się – te zmieniają się tak szybko, że odświeżenie książki to sporo pracy i analiz. Omawiam tu m.in.: Google Ads, SEO, Analytics oraz Search Console. Książka jest pełna konkretnych zastosowań, dobrych praktyk i przykładów. Skupiam się na fakcie, że większość z moich działań czytelnik będzie mógł powielić z korzyścią dla swojego biznesu.
Najlepsze opinie z Helion.pl:
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
Dla kogo: specjaliści SEM
Poziom wiedzy: poziom certyfikacyjny Google
Data wydania: 2017, książka częściowo nieaktualna
To pozycja, która urosła do rangi podręcznika do egzaminów z Google Ads. Niestety, 3 lata od wydania zarówno systemy jak i egzaminy mocno się zmieniły i nie polecamy jej nowym użytkownikom, zanim nie zostanie odświeżona. Razem z Tomkiem Trzósło, wieloletnim praktykiem i trenerem w zakresie Ads i Analytics, przygotowaliśmy praktyczny przewodnik, który teorię wymaganą na egzaminie rozwijał i tłumaczył na przykładach ze świata marketingu i biznesu.
Najlepsze opinie na stronie PWN: