Przygotowaliśmy dla was kolejną porcję pytań do Egzaminu z podstawowych zasad Google dotyczących reklamowania.
Każda osoba, która zda egzamin podstawowy i jeden z trzech egzaminów zaawansowanych uzyska kwalifikację indywidualną.
Jej zalety to możliwość zamieszczenia oficjalnego loga na własnej stronie internetowej, co pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, uzyskanie profilu specjalisty na stronie należącej do Google, a także dostęp do darmowych kuponów AdWords. Korzyści jest wiele!
W jaki sposób niska jakość strony docelowej wpływa na kampanię Google AdWords?
a) powoduje odrzucenie reklam w grupie reklam
b) powoduje obniżenie Wyniku Jakości słów kluczowych
c) skutkuje wstrzymaniem całej kampanii
d) powoduje wstrzymanie słów kluczowych w kampanii
Jaka informacja decyduje o tym, którym użytkownikom wyświetlana jest reklama kierowana na język?
a) język interfejsu Google AdWords
b) adres IP
c) język interfejsu Google
d) adres IP języka przeglądarki
Jaki jest najwyższy poziom dostępu dla użytkownika, który otrzymuje zaproszenie do korzystania z konta Google AdWords?
a) standardowy
b) administracyjny
c) tylko do odczytu
d) tylko e-mail