Egzamin AdWords – cześć 2

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 08.2012

Przygotowaliśmy dla was kolejną porcję pytań do Egzaminu z podstawowych zasad Google dotyczących reklamowania.
Każda osoba, która zda egzamin podstawowy i jeden z trzech egzaminów zaawansowanych uzyska kwalifikację indywidualną.
Jej zalety to możliwość zamieszczenia oficjalnego loga na własnej stronie internetowej, co pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, uzyskanie profilu specjalisty na stronie należącej do Google, a także dostęp do darmowych kuponów AdWords. Korzyści jest wiele!

W jaki sposób niska jakość strony docelowej wpływa na kampanię Google AdWords?

a) powoduje odrzucenie reklam w grupie reklam
b) powoduje obniżenie Wyniku Jakości słów kluczowych
c) skutkuje wstrzymaniem całej kampanii
d) powoduje wstrzymanie słów kluczowych w kampanii

Odpowiedź

Jaka informacja decyduje o tym, którym użytkownikom wyświetlana jest reklama kierowana na język?

a) język interfejsu Google AdWords
b) adres IP
c) język interfejsu Google
d) adres IP języka przeglądarki

Odpowiedź

Jaki jest najwyższy poziom dostępu dla użytkownika, który otrzymuje zaproszenie do korzystania z konta Google AdWords?

a) standardowy
b) administracyjny
c) tylko do odczytu
d) tylko e-mail

Odpowiedź

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991