Facebook na papierze czyli Likebook

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2013
 

Konto na Facebooku można porównać do pamiętnika. Dziesiątki zdjęć, wpisów, komentarzy naszych znajomych i przede wszystkim najważniejsze wydarzenia z życia. Która przyszła panna młoda oprze się pokusie pokazania światu pierścionka zaręczynowego lub który młody tata nie doda do profilu zdjęcia swojej małej córeczki? Jak utrwalić te wspomnienia? We Francji powstała  książka Likebook.

Firmę założył Nicolas Cazagou, który poznał swoją żonę na Facebooku. W celu uczczenia rocznicy związku, chciał wydać książkę, która będzie podsumowaniem ich znajomości właśnie w portalu społecznościowym. Szybki research na rynku pokazał, że żadna firma nie oferuje takiej usługi. W 2010 r. Cazagou założył więc firmę Egobook, która rok później zmieniła nazwę na Likebook.

Książka może liczyć od 25 do 500 stron. Ceny kształtują się w zależności od objętości Likebooke’a – od 10 Euro za 25 stron do 118 Euro za 500 stron. Istnieje również możliwość zakupienia prezentu w twardej oprawie (wtedy cena jest nieco wyższa niż w przypadku opcji z miękką okładką).

Książka może spełniać dwie funkcje – pomaga zachowywać wspomnienia, które giną w czeluści internetowego konta oraz staje się unikalnym, spersonalizowanym prezentem, który wiele osób chciałoby otrzymać z okazji swoich urodzin czy imienin. Pytanie tylko, co powiedzą ekolodzy na próbę zapełnienia kart papieru internetowa aktywnością.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry