Jak pozbyć się timeline’a na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2012

Dzień bez zmian to dla Facebooka dzień stracony. Wśród tych dni nastał też taki, w którym został uruchomiony Timeline – nowy sposób wyświetlania profilu, który nie do końca podoba się wszystkim odbiorcom serwisu.

Timeline ma co prawda jakieś nowe funkcje, np. highlight, tj. powiększenie zdjęcia i rozciągnięcie go na całą szerokość facebookowego okna oraz pinezki, którymi można wybrany przez siebie post przypiąć na górze profilu i który pozostanie tam przez tydzień. Funkcje te świetnie sprawdzają się przy okazji konkursów oraz promocji, na które chcemy zwrócić szczególną uwagę odbiorców.
Jeśli naprawdę nie możecie jednak odnaleźć się w tej rzeczywistości dyktowanej przez Facebook, możecie samodzielnie przywrócić stare ustawienia.
Skutecznej w 100% metody nie ma, ale można zadowolić się w ostateczności półśrodkami, które uspokoją nasze skołatane nerwy. Aby wyłączyć Timeline możemy wykorzystać brak wsparcia dla dla IE7 od Facebooka. W chwili, gdy Facebook wykryje fakt, że posiadamy właśnie tę wersję programu, wyłączy oś czasu. Przy tym rozwiązaniu nie trzeba zmieniać przeglądarki, a wystarczy jedynie zmiana nagłówka User Agent (w Operze i Safari obsługiwane natywnie, tutaj znajdziecie natomiast instrukcję jak zrobić to w Chromie, a tutaj jak w FF). Niestety, jedynym ubytkiem jest efekt białego pola na górze profilu, ale chyba nie jest to aż tak uciążliwe.

Jeśli macie jakieś sposoby na to, jak pozbyć się uciążliwego białego pola, piszcie w komentarzach.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991