Najwięcej konwersji z wyników organicznych

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

Jak podaje w swoim raporcie Marketing Sherpa najbardziej opłacalne źródło ruchu pod względem konwersji  to wyniki organiczne wyszukiwarki.

Na drugim miejscu pod względem liczby konwersji znalazł się email marketing.

Właścicielom witryn internetowych zadano dwa pytania: które ze źródeł przynosi najwięcej wejść na na stronę (ciemniejszy kolor słupka), a także jakie źródło generuje najwięcej konwersji (jaśniejszy kolor słupka).

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry