Najwięcej konwersji z wyników organicznych

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Jak podaje w swoim raporcie Marketing Sherpa najbardziej opłacalne źródło ruchu pod względem konwersji  to wyniki organiczne wyszukiwarki.

Na drugim miejscu pod względem liczby konwersji znalazł się email marketing.

Właścicielom witryn internetowych zadano dwa pytania: które ze źródeł przynosi najwięcej wejść na na stronę (ciemniejszy kolor słupka), a także jakie źródło generuje najwięcej konwersji (jaśniejszy kolor słupka).

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991