Nowe Szaty Króla – Rebranding w Google!

Wojciech Wojtyła
Wojciech Wojtyła
Archiwum 06.2018

Zmiany nazw produktów Google


Bądź na bieżąco!

Ekosystem reklamowy Google czeka duża zmiana. Jednak bez obaw! Zmiana dotyczyć będzie sposobu nazewnictwa narzędzi do reklamowania oraz unifikacji nazw poszczególnych produktów. Jedyna obawa może dotyczyć pozbycia się starych obrazków z prezentacji czy przyzwyczajenia się do nowej nomenklatury. Rebranding ma na celu ujednolicenie nazw oraz ma sprawić aby korzystanie z nowych nazw było mniej zawiłe, zmiany mają też związek z dalszm rozwojem produktów reklamowych giganta z Mountain View. Zmiany będą opowiązywać od 24 Lipca. Od tego czasu po ponad 18  latach funkcjonowania trzeba będzie się pożegnać nazwami oraz logotypami dla AdWords, DoubleClick, Analytics 360. Poniżej możecie zobaczyć jakie zajdą zmiany.

Stare i poczciwe AdWords zamieni się teraz w GOOGLE ADS

Nowa nazwa Adwords

Platforma DoubleClick oraz Analytics 360 będą teraz scalone pod nazwą GOOGLE MARKETING PLATFORM

Nowa nazwa DoubleCLick i Google Analytics 360

 

DoubleClick for Publishers i DoubleClick AdExchange będą teraz znane jako GOOGLE AD MANAGER

Google Ad Manager

 

 

 

 

 

Źródło: https://adwords.googleblog.com/2018/06/new-brands-and-solutions.html

Wojciech Wojtyła
Senior SEM Specjalist.Certyfikowany specjalista AdWords, mocno związany z branżą marketingu internetowego od 2016 roku. Na chwilę obecną uważam rodzaj reklamy internetowej za najlepszy z możliwych dlatego w swoich postach staram nieco przybliżyć ten świat oraz ciekawe i przydatne informacje dla ciebie tak abyś mógł rozwjiać swój biznes czy dowiedzieć się czegoś ciekawego lub przydatnego.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (11 głosów, średnia: 4,64 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991