NOWOŚĆ: Dynamiczny Remarketing nie tylko dla e-commerce

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 10.2014
 

Od teraz dynamiczny remarketing dostępny jest nie tylko dla e-commerce.  Ta bardzo skuteczna forma reklamowa w Google Display Network w AdWords została otwarta również dla innych serwisów – hotele, połączenia lotnicze, nieruchomości, ogłoszenia drobne, praca, finanse czy edukacja mogą swobodnie z niej korzystać. Właśnie ze względu na skuteczność tej nowości w AdWords zdecydowanie nie można przegapić 😉

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry