Od teraz dynamiczny remarketing dostępny jest nie tylko dla e-commerce. Ta bardzo skuteczna forma reklamowa w Google Display Network w AdWords została otwarta również dla innych serwisów – hotele, połączenia lotnicze, nieruchomości, ogłoszenia drobne, praca, finanse czy edukacja mogą swobodnie z niej korzystać. Właśnie ze względu na skuteczność tej nowości w AdWords zdecydowanie nie można przegapić 😉
DevaGroup Blog Google Ads NOWOŚĆ: Dynamiczny Remarketing nie tylko dla e-commerce
NOWOŚĆ: Dynamiczny Remarketing nie tylko dla e-commerce


Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner
Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics
Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!




(3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...





