NOWOŚĆ: Dynamiczny Remarketing nie tylko dla e-commerce

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 10.2014
 

Od teraz dynamiczny remarketing dostępny jest nie tylko dla e-commerce.  Ta bardzo skuteczna forma reklamowa w Google Display Network w AdWords została otwarta również dla innych serwisów – hotele, połączenia lotnicze, nieruchomości, ogłoszenia drobne, praca, finanse czy edukacja mogą swobodnie z niej korzystać. Właśnie ze względu na skuteczność tej nowości w AdWords zdecydowanie nie można przegapić 😉

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry