Od teraz dynamiczny remarketing dostępny jest nie tylko dla e-commerce. Ta bardzo skuteczna forma reklamowa w Google Display Network w AdWords została otwarta również dla innych serwisów – hotele, połączenia lotnicze, nieruchomości, ogłoszenia drobne, praca, finanse czy edukacja mogą swobodnie z niej korzystać. Właśnie ze względu na skuteczność tej nowości w AdWords zdecydowanie nie można przegapić 😉
DevaGroup Blog Google Ads NOWOŚĆ: Dynamiczny Remarketing nie tylko dla e-commerce
NOWOŚĆ: Dynamiczny Remarketing nie tylko dla e-commerce
Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
(3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...