Nowość od Google – Google+ Dashboard

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 06.2013

Nowe rozwiązanie dostępne z profili firmowych Google+ o nazwie Google+Dashboard to szereg funkcji przydatnych dla administratorów firmowych profili społecznościowych. Dzięki informacjom zgromadzonym w panelu dowiemy się m.in. o liczbie osób, które wyszukały dojazd do naszej firmy, jakie słowa  kluczowe związane z naszym biznesem były popularne, a także poznane dane ze statystyk Google Insights. Z panelu dowiemy się także o  aktywności fanów naszego profilu i popularności zamieszczonych wpisów.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991