Nowy Google Tag Manager

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

Google Tag Manager

Nowe, darmowe narzędzie od Google – Google Tag Manager. Dzięki niemu szybko i bezbłędnie skonfigurujemy kod do Google Analytics czy remarketingu. Wystarczy raz zamieść kod Tag Managera na stronie, aby następnie zarządzać wszystkimi tagami w jednym miejscu.

Google Tag Manager to:
– łatwy w obsłudze interfejs
– szybkie publikowanie zmian
– możliwość podglądu zmian
– pogląd wszystkich tagów na stronie

Obsługiwane tagi:
Google AdWords Conversion Tracking
AdWords Remarketing
Google Analytics
DoubleClick Floodlight
Custom Image tags
Custom HTML tags
Custom javascript
AB testing tags (już wkrótce)

Dostęp do narzędzia: www.google.com/tagmanager lub developers.google.com/tag-manager

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry