Rok 2019 był dla nas niezwykle pracowity 🙂 Poniżej zamieszczamy krótkie podsumowanie tego, co udało nam się zrealizować.
Zorganizowaliśmy 3 edycje semKRK – dwie edycje na ponad 300 osób w krakowskim Muzeum Manggha oraz edycję BIG na ponad 500 osób w Starej Zajezdni w Krakowie. W minionym roku nasza kampania SEO zrealizowana dla Airly otrzymała wyróżnienie w kategorii Marketing w konkursie Mobile Trends Awards 2019. Kolejne wyróżnienie, jakie otrzymaliśmy, to 3 miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Google doceniło naszą kampanię zrealizowaną dla firmy Vasco Electronics.
Dużym przedsięwzięciem było także przygotowanie e-booka #SEOTips, nad dobrymi praktykami w zakresie SEO pracowali nasi specjaliści. E-book bezpłatnie można pobrać tutaj. Kolejne ważne wydarzenie to realizacja eventu we współpracy z Google, który był skierowany do branży meblarskiej, podczas tego eventu o działaniach Google Ads opowiedział Krzysztof Marzec (CEO) oraz Marta Koziarz (Head of SEM).
Podczas 2019 roku wystąpiliśmy na kilkudziesięciu konferencjach. Wystąpienia prowadził Krzysztof Marzec, Kamil Sroka, Marek Stokowski, Łukasz Suchy oraz Marta Koziarz. Do zespołu dołączyło 5 nowych osób. W marcu 2019 r. wzięliśmy również udział w targach Polska TechDays w Jakarcie. To tylko wybrane wydarzenia, w jakich braliśmy udział. Mamy nadzieję, że przyszły rok będzie równie owocny w ciekawe projekty 🙂
⭐️ Zorganizowaliśmy 3 edycje semKRK, w tym edycję BIG na ponad 500 osób
⭐️ Otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii Marketing w konkursie Mobile Trends Awards
⭐️ We współpracy z Google zorganizowaliśmy event „Umebluj swój biznes”, który odbył się w warszawskiej siedzibie Google
⭐️ Zajęliśmy 3 miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard
⭐️ Wydaliśmy e-book #SEOTips
⭐️ Krzysztof Marzec był sędzią na European Search Awards 2019
⭐️ Wystąpiliśmy na kilkudziesięciu konferencjach
⭐️ Przywitaliśmy 5 nowych osób w zespole
⭐️ Wzięliśmy udział w Polska TechDays w Jakarcie