PPCEE – The wildest PPC event in CEE

Karolina Kawulka
Karolina Kawulka
31 października 2019

Relacja z konferencji


PPCEE - The wildest PPC event in CEE

Sezon branżowych konferencji i szkoleń w pełni. W miniony poniedziałek 28 października miałam przyjemność brać udział w organizowanym przez Basta digital. wydarzeniu PPCEE The wildest PPC event in CEE w Bratysławie dla specjalistów z branży PPC. Zapraszam na krótkie podsumowania całego wydarzenia!

Na scenie, dla 243 słuchaczy z 12 krajów (m.in.: Słowacji, Czech, Węgier, Bułgarii, Polski, Austrii i Rumunii), wystąpiło 15  prelegentów z merytorycznymi prezentacjami o różnorodnej tematyce. Całe wydarzenie miało miejsce w Atelier Babylon w Bratysławie. Był to pierwszy branżowy event na taką skalę w tym regionie. Zdecydowanie można określić ten debiut jako niesamowicie udany!

Event Bratyslawa

Cała konferencja podzielona była na 4 bloki tematyczne z następującymi wystąpieniami:

Search 4 Hacks

  • “Under pressure: can strategy and PPC get along?” – Ondřej Sláma
  • “Definitive answer to the perennial question: should you run search ads for your brand – Brand Protect Script”  – Andrej Salner
  • “Evaluating PPC Ads in SERP: How to choose the best performing ad” – Tomáš Komárek
  • “500 PPC projects? Automation saved us” – Gennadiy Vorobyov

Optimize ‘til you die 

  • “There is +40% growth potential in an average Google and Facebook ads account” – Lászlo Szabó 
  • “Automation with manual transmission” – Adam Šilhan
  • “How to create the ultimate Google Data Studio dashboard not only for PPC specialist?”– Róbert Lelkes
  • “A quick flight with Pelikan and the story of automation of performance campaigns” – Gergő Demjén

Meanwhile out of Search

  • “User segmentation in remarketing for better results” – Daniel Kafka
  • “How to win at display this holiday season: last minute tips you should implement – right now!” – Regine Hemre
  • “How to increase revenue with a simple Facebook Ads funnel?”– Mojmír Mesároš

Sell it anywhere

  • “Google Shopping? +33 % in revenue for dm drogerie markt” – Konstantin Kasapis
  • “In search for effectivity and growth in 8 markets” – Matej Tomašovský
  • E-commerce growth opportunities in performance marketing in 2020” – Dalibor Klíč
  • “SMART exporting to Romania” – Alina Tutulan

Prezentacje można znaleźć na stronie organizatorów: https://www.ppcee.eu/en/presentations

bratyslawa

 

Wszystkie wystąpienia były na wysokim poziomie. Wśród omawianych tematów (dzięki szerokiemu przekrojowi tematycznemu) każdy słuchacz mógł znaleźć coś dla siebie. Mogliśmy usłyszeć m.in.: o kampaniach zakupowych, pracy z feedem produktowym, skryptach ułatwiających pracę, metodach testowania reklam, raportach, które mogą ułatwić codzienną pracę, przydatnych poradach oraz o tym, jak przygotować się do okresu sprzedażowego. Część prezentacji opierała się na case study prelegentów, którzy podzielili się swoimi sukcesami i doświadczeniem. Po każdej prezentacji uczestnicy mieli okazję do zadawania pytań prelegentom. Po najciekawszych wystąpieniach zebrani na sali zadawali liczne pytania. Uczestnicy dopytywali o szczegóły, aby rozwiać swoje wątpliwości lub pogłębić poruszony temat.

Na uwagę zasługuje również prowadzący całą konferencję stand up comedian – Ján Gordulič. Jego komentarze oraz mimika – szczególnie po prezentacjach, które zawierały branżowy żargon – były bezcenne. Rozładowywał atmosferę przed każdym kolejnym prelegentem, dzięki czemu, długi czas trwania konferencji nie był zbyt męczący dla widowni.

Na konferencji, poza bogatą merytoryczną częścią, był również czas na networking. Rozmowy można było prowadzić podczas przerw między kolejnymi blokami tematycznymi oraz na afterparty, które odbyło się również w Ateliér Babylon.

 

bratyslawaevent

 

Czy warto było wybrać się na tę konferencję? Oczywiście, że tak! Duża dawka wiedzy od specjalistów, którzy swoje kampanie prowadzą na różnych rynkach,dzielenie się zdobytym doświadczeniem, konkretne przykłady oraz zaprezentowanie nowych narzędzi, z których warto korzystać – to największe plusy konferencji. Wniosek, który warto wyciągnąć po prezentacjach, to adaptowanie rozwiązań do konkretnego klienta/przypadku zgodnie z analizą danych, a nie stosowanie utartych schematów do każdego konta.

Gratulacje dla wszystkich prowadzących oraz organizatorów z Basta digital. Mam nadzieję, że to pierwsza, ale nie ostatnia Wasza konferencja. Z chęcią wybiorę się na kolejną edycję #PPCEE!

Zdjęcia dzięki uprzejmości Organizatora: https://www.ppcee.eu/en/media-0

Karolina Kawulka
SEM Specialist

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991