NUMER REFERENCYJNY: DEV-ALL-SIE25
Cześć,
Nazywam się Krzysztof Marzec i prowadzę agencję marketingu internetowego DevaGroup. Ze względu na rozwój firmy do swojego zespołu szukam specjalisty Allegro, który chce pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole.
DevaGroup to mała, 50-osobowa agencja, lubimy to i nie mamy z tego powodu żadnych kompleksów. Co prawda stale rośniemy, ale jednak stale chcemy działać w nie-korporacyjnym klimacie. Podobno zna nas cała branża, pewnie dlatego, że organizujemy cykliczne krakowskie spotkania pasjonatów SEM i SEO – semKRK (a ostatnio również semWAW!), które przyciągają wielu słuchaczy z całej Polski! Jesteśmy jedną z nielicznych firm, które zostały wyróżnione przez Google za najwyższy poziom obsługi kampanii Google Ads: Jako Premier Partner dostaliśmy się do finału najbardziej prestiżowego konkursu w branży: Premier Partners Awards EMEA. Sam byłem trenerem w ramach Akademii Google Partners a ostatnio byliśmy agencyjnie zaangażowani w prowadzenie szkoleń w ramach Umiejętności Jutra, w tym edycje AI. W SEO do naszych sukcesów należą między innymi świetne wyniki działań dla Interia.pl, RMF.fm czy audyt silnika tysięcy sklepów internetowych Shoper.pl. Klienci trafiają do nas sami, głównie z polecenia. Szukamy osoby, która będzie samodzielnie brała udział w aktualnych i nowych projektach.
Nasze biuro jest nowoczesnym klimatyzowanym wnętrzem w nowym apartamentowcu w Fabryce Czekolady, blisko centrum Krakowa – mieści się prawie na rogu ulic Łokietka/Wrocławskiej.
Podsumowując: świetne portfolio, aktualna wiedza, szkolenia i konferencje, unikalne narzędzia i dostęp do projektów realizowanych w wielu, ciekawych branżach.
Dodaj do tego: pracę hybrydową (95% to praca zdalna) i możliwości rozwoju!
Poszukujemy osoby, która:
- Ma wiedzę z zakresu Allegro Ads oraz z obsługą klientów,
- Jeśli jesteś juniorem – nie wahaj się, wierzymy, że nauczymy Cię dowozić jeszcze lepsze kampanie 😉
Do zadań osoby na nowym stanowisku należeć będzie:
- Docelowo: samodzielne prowadzenie kampanii Allegro Ads oraz obsługa aukcji Allegro,
- Praca bezpośrednio z Klientem – relacje, edukacja i prowadzenie działań, ze wsparciem opiekuna sprzedażowego.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w Allegro Ads. Masz dużo więcej doświadczenia? Napisz o tym!
- Praktyczna znajomość wystawiania ofert i zarządzania kontem na Allegro,
- Umiejętność analizy wyników sprzedaży w panelu Allegro Ads,
- Tworzenie kampanii na podstawie podanej listy produktów,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Znajomość języka polskiego na poziomie bardzo dobrym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- Minimum 95% Twojej pracy zawodowej to praca z nami.
Dodatkowe atuty:
- Prowadzenie kampanii na innych marketplaceach,
- Doświadczenie w kampaniach Google Ads / META / LinkedIn Ads / Tik Tok,
- Znajomość Google Analytics i Google Tag Manager,
- Cierpliwość i komunikacja z Klientami w zrozumiałym języku,
- Znajomość języków obcych,
- Otwartość na dzielenie się wiedzą: w artykułach, szkoleniach, wystąpieniach.
Co otrzymasz w zamian:
- Praca w modelu hybrydowym: na co dzień możliwa jest praca w trybie home office, ale zdarzają się sporadyczne sytuacje (np. spotkania działowe czy szkolenia), gdzie konieczny będzie przyjazd do biura.
Pracę zdalną traktujemy serio, dla nas to nie chwilowa konieczność – pracujemy tak od zawsze. Wiemy, jak prowadzić komunikację w trybie rozproszonym, jak wyglądają wady i zalety takiej pracy. Dlatego do dyspozycji masz też wygodne i nowoczesne biuro blisko centrum Krakowa, z którego możesz korzystać jeśli masz taką potrzebę. Pracujemy tak od ponad 15 lat i gwarantujemy, że nie wezwiemy Cię na stałe do biura, jak robiły to inne firmy po ustaniu pandemii.
- Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę.
Mamy politykę zero-patologii. Żadne zaniżanie umowy z wypłatą z drugiej firmy-krzak lub „pod stołem” ani umowa o dzieło na prawach autorskich czy omijanie prawa pracy umową B2B. To jest pełnoprawna umowa o pracę, którą dostajesz od razu po podjęciu decyzji o zatrudnieniu. Umowa gwarantuje Ci, że nawet jeśli wchodzi w życie za kilka tygodni, to praca jest już Twoja i obowiązuje Twoja ochrona prawna. Podobnie urlopy oraz weekendy i czas wolny od pracy to dla nas świętość.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od umiejętności i poziomu samodzielności przewidujemy na tym stanowisku kwoty od 5390 do 9400 zł brutto.
Masz konkretne wymagania, a może większe wymagania ze względu na większe doświadczenie? Napisz o tym.
W prostej ankiecie określisz kwoty, jakie chcesz zarabiać przez pierwszy okres pracy oraz po roku. Weźmiemy to pod uwagę, wyznaczając konkretną ścieżkę podwyżek i awansów.
- Ścieżka awansu: Junior Allegro Specialist, Allegro Specialist, Senior Allegro Specialist, Allegro Expert, Senior Allegro Expert,
- Czas pracy, który możesz dostosowywać do swoich potrzeb (w piątki pracujemy godzinę krócej),
- Firmowy sprzęt: laptop, smartfon z dużym planem internetu,
- Udział w szkoleniach i konferencjach, kursy językowe,
- Benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne PZU, karta Multisport lub karta do Cinema City, premia urlopowa, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, biuro otwarte na integrację i wspólne oglądanie wydarzeń sportowych,
- Mamy rozbudowany system premiowy i podwyżki powiązane z wynikami, jakie generujesz.
Proces rekrutacyjny:
- To ogłoszenie jest aktywne, zbieramy i analizujemy zgłoszenia, planujemy zamknąć je w 1-2 tygodnie,
- Pierwszy etap polega na wypełnieniu prostej ankiety rekrutacyjnej, dostajesz ją od razu po zgłoszeniu się,
- Drugi etap to rozmowa telefoniczna, podczas której mamy się lepiej poznać i chcemy zadać pytania techniczne. To czas na pierwsze Twoje pytania do nas. Po naszej rozmowie otrzymasz jeszcze proste zadanie do wykonania,
- Trzeci etap to wideo rozmowa, w której poznajemy się lepiej i rozwiązujesz na żywo kilka problemów z kampaniami/ klientami,
- Szczycimy się tym, że potrafimy cały proces zamknąć w jednym tygodniu. Bardzo szanujemy Twój czas. Zaangażowanie w proces rekrutacyjny nagradzamy darmowym udziałem w naszych wydarzeniach.
Odpisujemy na każdy e-mail / każde zgłoszenie.
Jeśli nie dostałaś/łeś odpowiedzi przez 2-3 dni to koniecznie do nas napisz/zadzwoń, ponieważ najpewniej nasza odpowiedź znalazła się w Twoim spamie.
Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie – napisz do nas bezpośrednio: sem-head@devagroup.pl
NUMER REFERENCYJNY: DEV-ALL-SIE25
Trafiłeś tu przypadkiem lub nie jest to oferta dla Ciebie? Wiemy, jak trudno znaleźć właściwą osobę, stąd jeśli zatrudnimy kogoś, kogo nam polecisz, okrągła sumka 1024 zł brutto trafi jako premia na Twoje konto.