Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – LUTY

Natalia Dworniak
Natalia Dworniak
Archiwum 02.2018
 
Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – LUTY

Nie przegap –
5 dni ważnych marketingowo – LUTY

Każdy miesiąc ma swoje dni, które możemy wykorzystać marketingowo. Dodatkowa reklama, promocja – mogą dać nam efekt świeżości, który w marketingu jest bardzo ważny.

Dobrze do takich dni przygotować się wcześniej – tak, aby zrobić dedykowaną podstronę na konkretny dzień. Opisujemy na co zwrócić uwagę w LUTYM.

Z cyklu dni ważne marketingowo – pora na LUTY. Luty jest to najkrótszy miesiąc w roku, jednak i tutaj znajdziemy święta i okazje marketingowe. Największą okazją sprzedażową będzie Dzień Zakochanych – Walentynki, które wypadają na 14 lutego. Oprócz tego w lutym wypada tłusty czwartek, ostatki i wyprzedaże. 

Najlepsze dni marketingowe w lutym to: 

  • – 8 luty – Tłusty Czwartek,
  • – Ostatnia Sobota Karnawału,
  • – 14 luty – Walentynki,
  • – Finał Wyprzedaży,
  • – Ferie zimowe,

8 luty Tłusty Czwartek

Mogłoby się wydawać, że Tłusty Czwartek to dzień, w którym możemy sprzedawać jedynie pączki. Jednak to nie prawda. Obsesja pączkowa może być dobrym pretekstem do zaoferowania korzystnego rabatu, który ściągnie do sklepu klientów. Na podanych poniżej przykładach widać, że Tłusty Czwartek jest ważnym dniem dla każdej branży, nie tylko cukierniczej:

Promocja na książki ze strony taniaksiazka.pl:

http://www.taniaksiazka.pl/promocje/id-160

Rabat na książki na stronie Bezdroża:

tlusty czwartek

Promocja sklepu komputerowego na sprzęt:

https://proline.pl/?n=promocja-tlusty-zestaw-na-tlusty-czwartek

Oferta siłowni:

https://www.gymfactory.pl/pl,97,aktualnosci,tlusty-czwartek.html

 

Fajnym, humorystycznym hasłem będzie np.: „W Tłusty Czwartek odchudzamy ceny, wpadnij do nas, nawet 50% obniżki!”. Sklepy sportowe mogą zachęcić do zakupu nowego sprzętu sportowego lub odzieży, która pomoże nam spalić nadmiar kalorii – „Czas spalić kalorie – atrakcyjne rabaty na odzież sportową – sprawdź!”.

Ostatnia Sobota Karnawału

Ostatnia Sobota Karnawału może być dobrym pretekstem do zakupów. Warto przypomnieć swoim klientom o ostatniej szansie na karnawałowy strój. Rabaty w sklepach odzieżowych oraz sklepach z różnymi kostiumami np. na bale dla dzieci będą jak najbardziej na miejscu. Warto jednak poinformować o tym z dużym wyprzedzeniem, a nie tego samego dnia.

14 luty – Walentynki

Walentynki to jedno z najbardziej wyczekiwanych i przyjemnych świąt. Jest to świetna okazja do obdarowania najbliższej nam osoby prezentem. Zdecydowana większość osób kupuje prezenty na tę okazję właśnie w e-commerce. Warto z tej okazji przygotować specjalną ofertę, rabat lub darmową wysyłkę. Można też przygotować na stronie specjalną zakładkę, w której zbierzemy produkty będące idealnymi prezentami walentynkowymi.

Ciekawa promocja sklepu HiMountain. Rabat na czerwoną i różową odzież:

http://www.galeriapiastow.pl/pl/promocje/walentynkowy_rabat_w_himountain.html

Promocja firmy lotniczej LOT, Miłość uskrzydla:

http://mlecznepodroze.pl/2016/02/12/pll-lot-walentynki-kod-rabatowy/

W sklepie Home & You, w zależności od wydanej kwoty, możemy liczyć aż do 40% zniżki

http://www.galeriatrzykorony.com.pl/promocje/walentynki-z-home-and-you.html

Finał Wyprzedaży

Pod koniec lutego kończą się wyprzedaże i do sklepów wchodzą nowe kolekcje. Warto przypomnieć o tym klientom.

Ferie zimowe

W dalszym ciągu trwają ferie zimowe. To dobry okazja żeby zaoferować rabaty na ciepłą odzież, sprzęty zimowe czy też na noclegi w górskich kurortach. Ferie zimowe to też dobry czas na promocje kursów i warsztatów – nie każdy wyjeżdża w tym czasie z domu.

Promocja na stronie modlinbus:

https://www.modlinbus.pl/artykul/tanie-bilety-na-ferie-zimowe-odbierz-rabat-15

Zniżka na ferie dla dużej rodziny:

https://www.modlinbus.pl/artykul/tanie-bilety-na-ferie-zimowe-odbierz-rabat-15

Luty to miesiąc, w którym jest wiele dobrych okazji do zwiększenia sprzedaży.

Luty to dobry czas dla:

  • – księgarni,
  • – sklepów odzieżowych,
  • – sklepów sportowych,
  • – perfumerii,
  • – sklepów z gadżetami i upominkami,
  • – firm oferujących szkolenia i warsztaty,

Nie zapomnij o Lutym!

Zapraszamy do współpracy z nami.

Natalia Dworniak
Były pracownik w ROI Ekspert na stanowisku SEM Specialist. Absolwentka Europeistyki Na Politechnice Gdańskiej i Romanistyki na Uniwersytecie Gdańskim. Pasjonatka social media. Swój wolny czas poświęca projektom DIY oraz kuchni wegańskiej.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (8 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry