Remarketing w AdWords – nie wszyscy robią to dobrze

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 02.2015

Reklamy robimy dla ludzi i  w  myśl tego powinniśmy się ich chociaż trochę zrozumieć. Jeśli reklamujemy nasz sklep z zabawkami, a odwiedziła go kobieta – wyświetlmy zabawki edukacyjne. Jeśli to był mężczyzna – zdalnie sterowane spalinowe samochodziki, którymi można rozpędzić się do 60km/h. Zdecydowanie lepszy efekt. A mówiąc poważnie – w Google Display Network mamy dużo użytkowników, których wiek, płeć i stan rodziny są nam znane – wykorzystajmy to do kierowania lepszych, bardziej precyzyjnych reklam.

Zapraszamy do przeczytania tekstu Krzysztofa Marca w „Mensis” zatytułowanego „Remarketing w AdWords – nie wszyscy robią to dobrze”, z którego dowiecie się, o czym warto pamiętać, uruchamiając remarketing w AdWords str. 77.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991