SEMówka #2.19– czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 05.2017
 

 

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Autor wpisu pokazuje jak krok po kroku stworzyć w Google Analytics raporty z zyskiem dla kategorii produktów.
Od maja możemy korzystać z funkcji Podobni odbiorcy w kampaniach w wyszukiwarce i Google Shopping. Customer Match można użyć w kampaniach produktowych.
Similar audience, Odbiorcy na rynku, domeny konkurencji to propozycje targetowania, które mogą poprawić wyniki kampanii GSP. Wypróbuj dziś!
PPC Hero dzieli się wrażeniami z korzystania nowego panelu AdWords.
Krótki przewodnik po nowym typie kampanii Smart Display.

Sprawdź obszerną listę pomysłów na testy landing page’y.

 

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry