SEMówka #2.19– czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 05.2017

 

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Autor wpisu pokazuje jak krok po kroku stworzyć w Google Analytics raporty z zyskiem dla kategorii produktów.
Od maja możemy korzystać z funkcji Podobni odbiorcy w kampaniach w wyszukiwarce i Google Shopping. Customer Match można użyć w kampaniach produktowych.
Similar audience, Odbiorcy na rynku, domeny konkurencji to propozycje targetowania, które mogą poprawić wyniki kampanii GSP. Wypróbuj dziś!
PPC Hero dzieli się wrażeniami z korzystania nowego panelu AdWords.
Krótki przewodnik po nowym typie kampanii Smart Display.

Sprawdź obszerną listę pomysłów na testy landing page’y.

 

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991