SEMówka #2.34– czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2017
 
SEMówka #2.34– czyli co warto przeczytać

SEMówka #2.34
czyli co warto przeczytać

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

01

Chcesz sprawdzić, czy słowa kluczowe w Twojej kampanii mają optymalny Wynik Jakości? Co zrobić, żeby go poprawić? Wordstream wyróżnia cztery typy słów kluczowych, dla których przypisuje Wyniki Jakości.

02

Wyciśnij jak najwięcej z analityki dla e-commerce w Google Analytics. Artykuł przybliża tajniki Enhanced Ecommerce Analytics.

03

Chcesz zacząć swoją przygodę z GTM? Rozpocznij od implementacji Analytics oraz podstawowych typów śledzenia (śledzenie formularza oraz kliknięć w PDF).

04

Kilka ciekawych funkcji dla prowadzących kampanię w Bing Ads.

05

Newsów o Bingu ciąg dalszy czyli w panelu Bing Ads pojawiły się Etykiety (Labels). Funkcja znana i lubiana z AdWords.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry