Semówka 21.03 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 01.2021
 
Semówka 21.03  – czyli co warto przeczytać

Semówka 21.03
– czyli co warto przeczytać

01

Początek 2021 roku to doskonała okazja, by podsumować ostatnie dwie dekady w digital marketingu. Opinie ekspertów, w tym naszego CEO, znajdziecie tutaj:

02

Jak najlepiej dostosować swoje działania w 2021 roku do nowej rzeczywistości? Łukasz, nasz Senior SEO Specialist, opowiada o przewidywanych trendach dla branży SEO. Zapraszamy:

03

Przemyślenia i porady dotyczące marketingu, czyli jak przygotować się na to, co nadejdzie w 2021 roku? W artykule znajdziecie wypowiedzi m.in. naszej Head of SEM Marty, CEO Krzysztofa i Head of SEO Kamila:

04

Przy planowaniu nowej strategii, marketerzy zazwyczaj sięgają po dane i spostrzeżenia z ostatniego roku, aby zidentyfikować pojawiające się trendy. A co jeśli do głosu dochodzi pandemia? O tym jak zmieniła zachowania konsumentów przeczytacie tutaj:

05

Czym jest jest i w czym może pomóc Twojemu biznesowi persona klienta idealnego? Poradnik jak stworzyć ideal customer profile znajdziecie w poniższym wpisie:

06

Od 1 lipca 2021 r. reklamodawcy nie będą mogli tworzyć nowych kampanii w Gmailu ani wprowadzać zmian w istniejących już kampaniach – w zamian Google zaleca tworzenie kampanii Discovery. Co sądzicie o tych zmianach?

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 3,67 / 5)
Loading...
Przewiń do góry