01
Początek 2021 roku to doskonała okazja, by podsumować ostatnie dwie dekady w digital marketingu. Opinie ekspertów, w tym naszego CEO, znajdziecie tutaj:
❯ Jak zmieniał się digital marketing na przestrzeni ostatnich 20 lat?
02
Jak najlepiej dostosować swoje działania w 2021 roku do nowej rzeczywistości? Łukasz, nasz Senior SEO Specialist, opowiada o przewidywanych trendach dla branży SEO. Zapraszamy:
03
Przemyślenia i porady dotyczące marketingu, czyli jak przygotować się na to, co nadejdzie w 2021 roku? W artykule znajdziecie wypowiedzi m.in. naszej Head of SEM Marty, CEO Krzysztofa i Head of SEO Kamila:
04
Przy planowaniu nowej strategii, marketerzy zazwyczaj sięgają po dane i spostrzeżenia z ostatniego roku, aby zidentyfikować pojawiające się trendy. A co jeśli do głosu dochodzi pandemia? O tym jak zmieniła zachowania konsumentów przeczytacie tutaj:
05
Czym jest jest i w czym może pomóc Twojemu biznesowi persona klienta idealnego? Poradnik jak stworzyć ideal customer profile znajdziecie w poniższym wpisie:
❯ Stwórz personę klienta docelowego, która realnie wpłynie na konwersję działań marketingowych!
06
Od 1 lipca 2021 r. reklamodawcy nie będą mogli tworzyć nowych kampanii w Gmailu ani wprowadzać zmian w istniejących już kampaniach – w zamian Google zaleca tworzenie kampanii Discovery. Co sądzicie o tych zmianach?