01
Jak w praktyce zastosować nowy system od Google? Krzysztof Marzec oraz Bartłomiej Firmanty z DevaGroup przygotowali dla Was 5 praktycznych zastosowań GA4, które przydadzą się w codziennej pracy – całość na str. 60!
02
Jak wyglądał pierwszy kwartał 2023 roku pod względem wydatków na reklamę online? Sprawdź najczęściej wykorzystywane kanały dotarcia i rodzaje reklam.
❯ Rosną wydatki na reklamę online. Sprawdź, ile wydają firmy
03
Zmiany na TikToku – od teraz użytkownicy muszą oznaczać treści wygenerowane przez sztuczną inteligencję, w przeciwnym razie materiały mogą zostać usunięte.
04
Tworzenie skutecznych promptów dla ChatGPT może być jeszcze prostsze! Sprawdź, jak uzyskać lepsze i dokładniejsze teksty wygenerowane przez sztuczną inteligencję.
❯ Jak formułować komendy dla ChatGPT? Przewodnik w tworzeniu promptów dla AI
05
Zbliża się koniec reklam Google Discovery – zastąpią je kampanie Demand Gen – już w październiku Google udostępni wszystkim reklamodawcom kampanie oparte na sztucznej inteligencji.
❯ Google Demand Gen campaigns beta opens, will soon replace Discovery ads
06
Instagram testuje nowy format reklam dla wielu reklamodawców, który pogrupuje powiązane marki, a następnie wyświetli ich reklamy pomiędzy Reelsami.
❯ Instagram’s Testing a New Reels Display for Multi-Advertiser Ads