01
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje e-commerce poprzez personalizację i rekomendacje, ale zachowanie autentyczności i relacji z klientami pozostaje kluczowe.
❯ Sztuczna inteligencja w e-commerce: czy sklepy online stają się bezduszne, a klienci przewidywalni?
02
Statystyki pokazują, że TikTok to istotny kanał marketingowy, który znacząco wpływa na decyzje zakupowe użytkowników tej popularnej aplikacji.
❯ 74% użytkowników TikToka przyznaje, że platforma wpływa na ich wybory zakupowe
03
Sprawdź najnowszy poradnik od IAB Polska pt. „AI w social media”. Znajdziesz tam sporo inspiracji i poznasz możliwości wykorzystania AI w mediach społecznościowych.
❯ Wykorzystanie AI w social media – nowy przewodnik od IAB Polska
04
Wyprzedź konkurencję korzystając z często pomijanych raportów i ustawień wyszukiwania w obu sieciach reklamowych – synergia działań Google Ads i Microsoft Ads.
❯ Hidden Gems in PPC: 10 Underutilized Levers Across Google and Microsoft Ads
05
Interakcja z użytkownikami w komentarzach pod reklamami w mediach społecznościowych jest kluczowa do budowania relacji z klientami i zwiększenia efektywności reklam.
❯ Reklamy w social media to coś więcej niż dobre copy i kreacja
06
W związku ze zbliżającym się największym sezonem zakupowym w roku Meta ogłosiła nowe aktualizacje reklam Reels. Nowe funkcje mają pomóc markom wykorzystać okres świąteczny do zwiększenia swoich wyników sprzedażowych.
❯ Meta Announces New Ad Options for Facebook Reels Ahead of the Holiday Push