Semówka 23.41 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 10.2023
 
Semówka 23.41 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.41
– czyli co warto przeczytać

01

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje e-commerce poprzez personalizację i rekomendacje, ale zachowanie autentyczności i relacji z klientami pozostaje kluczowe.

02

Statystyki pokazują, że TikTok to istotny kanał marketingowy, który znacząco wpływa na decyzje zakupowe użytkowników tej popularnej aplikacji.

03

Sprawdź najnowszy poradnik od IAB Polska pt. „AI w social media”. Znajdziesz tam sporo inspiracji i poznasz możliwości wykorzystania AI w mediach społecznościowych.

04

Wyprzedź konkurencję korzystając z często pomijanych raportów i ustawień wyszukiwania w obu sieciach reklamowych – synergia działań Google Ads i Microsoft Ads.

05

Interakcja z użytkownikami w komentarzach pod reklamami w mediach społecznościowych jest kluczowa do budowania relacji z klientami i zwiększenia efektywności reklam.

06

W związku ze zbliżającym się największym sezonem zakupowym w roku Meta ogłosiła nowe aktualizacje reklam Reels. Nowe funkcje mają pomóc markom wykorzystać okres świąteczny do zwiększenia swoich wyników sprzedażowych.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry