Semówka 24.31 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 08.2024
 
Semówka 24.31 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.31
– czyli co warto przeczytać

01

Jak skutecznie korzystać z Google PPC? W przewodniku Mariusza Rybki – SEM Specialist w Devagroup znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć kampanie PPC krok po kroku. Dowiedz się, jak tworzyć konto, ustawiać cele, konfigurować kampanie i śledzić wyniki, aby maksymalizować efektywność swoich reklam i zwiększać ruch na stronie.

02

Prezes UOKiK nałożył kary na dwie firmy za publikowanie fałszywych opinii o produktach i usługach, osiągając w sumie 85 tys. zł. Przedsiębiorstwa, działając na popularnych portalach internetowych, używały nieautentycznych recenzji do podniesienia swojej reputacji, co mogło wprowadzać konsumentów w błąd.

03

OpenAI ogłasza swoje wejście na rynek wyszukiwarek z SearchGPT. Prototyp będzie dostępny dla 10 000 testujących użytkowników, z planami integracji funkcji wyszukiwania bezpośrednio w ChatGPT. To krok, który może stanowić poważne zagrożenie dla Google i startupu Perplexity, oferującego narzędzia oparte na AI.

04

Sprawdź nowe rozwiązania od Meta AI. Nowa wersja platformy umożliwia korzystanie z zaawansowanych funkcji w wielu językach i krajach, integruje się z Meta Quest i Ray-Ban oraz oferuje narzędzia kreatywne, takie jak generowanie spersonalizowanych obrazów.

05

W obliczu zaostrzających się przepisów dotyczących prywatności, Google Consent Mode staje się kluczowym narzędziem dla firm pragnących utrzymać dokładne pomiary wyników kampanii. Dowiedz się, jak Consent Mode może poprawić efektywność Twoich działań marketingowych i zapewnić zgodność z najnowszymi regulacjami.

06

W pierwszym półroczu 2024 roku, chiński gigant e-commerce Temu Poland zdominował reklamowy krajobraz w serwisach Mety, publikując aż 18 720 reklam. JYSK Polska wyróżnił się natomiast reklamą o największym zasięgu, która dotarła do niemal 15 milionów Polaków.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry