01
AI Overview, znane wcześniej jako SGE, to innowacja od Google, o której w branży marketingowej zrobiło się głośno. Co to jest, jak działa i czy zwiastuje koniec SEO? Tego dowiesz się z artykułu Aleksandry Podżorskiej, SEO Specialist w DevaGroup.
02
Allegro zmienia widok ofertowy na produktowy. Od 1 października 2024 r. kupujący w wynikach wyszukiwania zobaczą tylko listę produktów. Dla użytkowników oznacza to szybsze i wygodniejsze przeglądanie ofert. Wśród sprzedawców rodzi wiele pytań i obaw.
❯ Rewolucja na Allegro – otwierać szampana, czy zamykać biznes?
03
Rolki to najszybciej rozwijający się format na Facebooku i Instagramie, notujący ponad 200 miliardów wyświetleń dziennie na obu platformach. Zapoznaj się z oficjalnym przewodnikiem Mety i dowiedz się, jak tworzyć wideo, które przyciągną uwagę odbiorców.
04
W połowie sierpnia rozpoczęła się aktualizacja algorytmu Google, której celem jest poprawa jakości wyników wyszukiwania poprzez promowanie oryginalnych i wartościowych treści. Sprawdź, jak wprowadzone zmiany wpłyną na działania SEO i content marketingowe.
❯ Google znów aktualizuje algorytm. Co to oznacza dla SEO i content marketingu?
05
Na początku sierpnia amerykański sąd federalny uznał, że Google stworzył nielegalny monopol na rynku wyszukiwarek internetowych. Sprawdź, czy i jak przegrana giganta technologicznego wpłynie na działania marketerów.
❯ Google przegrał proces antymonopolowy. Jak/czy to wpłynie na naszą marketingową codzienność?
06
Analityka behawioralna to temat, którym powinien zainteresować się każdy marketer. Dowiedz się, które frustracje użytkowników podnoszą ROI i jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją marką.