Semówka 25.01 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
2 stycznia 2025
 
Semówka 25.01 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.01
– czyli co warto przeczytać

01

Sprawdź artykuł naszej SEM Specialist – Oli Skulimowskiej, w którym analizuje kluczowe zmiany w SEM w 2024 roku, w tym wykorzystanie narzędzi AI oraz wpływ likwidacji third-party cookies na kampanie reklamowe i zarządzanie danymi.

02

Eksperci wskazują, że AI zmienia proces tworzenia kampanii, automatyzując zadania i generując treści. Jednak kreatywność ludzka, emocjonalne niuanse i zrozumienie kontekstu nadal są niezastąpione. Zobacz, jakie szanse i wyzwania niesie rozwój AI dla branży reklamowej.

03

Sprawdź podsumowanie zmian w Google Ads w 2024 roku! Wśród nowości m.in. nowe wymagania dotyczące zgód użytkowników (Google Consent Mode v2) czy elastyczne reklamy generowane przez AI.

04

Zobacz, jak LinkedIn ulepsza Campaign Manager, aby ułatwić optymalizację i analizę kampanii reklamowych. Nowe narzędzia i funkcje pomagają marketerom skuteczniej zarządzać reklamami i osiągać lepsze wyniki.

05

Zobacz, jakie zmiany czekają sprzedawców online od 2025 roku. Nowe przepisy wprowadzą istotne regulacje dotyczące e-commerce, wpływając na sposób zarządzania sklepami internetowymi i obsługi klienta.

06

Sprawdź najważniejsze trendy w digital marketingu na 2025 rok! Od AI i personalizacji treści po zrównoważony marketing i nowe technologie w e-commerce – te kierunki mogą zmienić sposób, w jaki docierasz do klientów.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry