


01
Hiperpersonalizacja reklam, dynamiczny rozwój AI i zmiany w systemie Google Ads – to tylko część trendów, które zdominują marketing i SEM w 2025 roku. Przeczytaj artykuł Aleksandry Nowak – SEO Associate w Devagroup i dowiedz się, co warto uwzględnić w strategii marketingowej na najbliższe miesiące.



02
Jakie zmiany zrewolucjonizowały marketing i SEM w 2024 roku? Zuzanna Kraus, SEM Specialist, oraz Katarzyna Warzecha, Content & Marketing Manager w DevaGroup, analizują kluczowe trendy, które nadały kierunek rozwojowi branży i wskazują, co działo się w DevaGroup w minionym roku.
❯ Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup



03
Na początku stycznia Meta ogłosiła w USA rezygnację z fact-checkingu i wprowadzenie Community Notes. Czy ten krok zwiększy ryzyko dezinformacji i manipulacji? Jakie konsekwencje może mieć dla reklamodawców i użytkowników? Sprawdź opinie ekspertów!



04
Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie? Adam Mosseri ujawnił, że algorytm promuje treści w oparciu o trzy kluczowe czynniki: czas oglądania, polubienia i udostępnienia. Dowiedz się, jak je wykorzystać, by docierać do szerszego grona odbiorców!
❯ Instagram Shares Algorithm Insights to Inform Your Strategy



05
Na większości kont na Instagramie pojawił się już nowy wygląd siatki – kwadratowe miniaturki ustąpiły miejsca pionowemu formatowi. To nie jedyne zmiany, jakie planuje Instagram w zakresie wyglądu naszych profili. Sprawdź, czego jeszcze możemy się spodziewać!
❯ Instagram Updates Profile Grid With Vertical-Aligned Thumbnails



06
57% Polaków ma pozytywne nastawienie do sztucznej inteligencji, a 60% użytkowników AI wykorzystuje ją w pracy, głównie do pisania tekstów i analizy danych. Sprawdź wyniki badania Ipsos na zlecenie Google i dowiedz się, co Polacy sądzą o AI.
❯ Badanie Google: Polacy przekonują się do sztucznej inteligencji