Semówka 25.21 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
29 maja 2025
 
Semówka 25.21 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.21
– czyli co warto przeczytać

01

Podczas tegorocznej konferencji Google I/O zaprezentowano szereg nowości z zakresu AI, które zmienią sposób korzystania z wyszukiwarki i zakupów online. Wśród nich m.in. wirtualne przymierzalnie ubrań, automatyczne zakupy przy spadku ceny oraz narzędzia AI. Sprawdź!

02

Instagram ogłosił, że platforma obsługiwać będzie zdjęcia w formacie 3:4, który jest natywnym formatem dla większości aparatów w telefonach. Dzięki temu zdjęcia będą wyświetlać się dokładnie tak, jak zostały zrobione. To drobna zmiana, która może poprawić jakość prezentacji Twoich treści wizualnych w feedzie.

03

Planujesz zorganizować konkurs w mediach społecznościowych? Upewnij się, że nie jest on nielegalną loterią! Przepisy określają, kiedy akcja promocyjna staje się grą losową, a to oznacza konkretne obowiązki podatkowe. Sprawdź, jak legalnie przeprowadzać konkursy!

04

LinkedIn usuwa opcję dodania linku URL do swojego profilu, która była dostępna w trybie twórcy. Jednak subskrybenci planu Premium nadal będą mogli korzystać z niestandardowych przycisków CTA umożliwiających umieszczanie linków do stron internetowych widocznych na profilu, w postach, wiadomościach i wynikach wyszukiwania.

05

TikTok, idąc śladami Google i Mety, wprowadził kampanie Smart+ – nowy format reklam oparty na uczeniu maszynowym i generatywnej AI. Sprawdź, jak wykorzystać ich potencjał, czym różnią się od rozwiązań Google i Mety oraz na co warto uważać przed startem.

06

Dlaczego memy działają lepiej niż idealnie dopracowane grafiki? Czym jest LOLcontent i jak wykorzystać humor w marketingu, nie tracąc twarzy marki? Sprawdź, jak tworzyć memy, które przyciągają uwagę i sprzedają!

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami marketingowymi i komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry