Semówka 3.74 – czyli, co warto przeczytać

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 03.2020
 
Semówka 3.74 – czyli, co warto przeczytać

Semówka 3.74 –
czyli, co warto przeczytać

01

Ciekawy tekst o 8 kreatywnych ścieżkach biznesowych dla Twoich potencjalnych klientów. Jak zaciekawić ich Twoją ofertą?

02

Czy ciągle warto używać tagów „H1”, „H2” itd.? Czy są bardziej wartościowe niż sformatowany tekst?

03

Koronawirus: Google i Facebook zakazują reklamowania maseczek na twarz. Zakazów może być więcej!

04

Bardzo ciekawy tekst Witolda Wrodarczyka odpowiadający na pytanie „Dlaczego używanie konwersji zaimportowanych z Google Analytics do Google Ads w rzeczywistości nie ma sensu?”

05

Razem z Think with Google przedstawiamy 3 ciekawe postanowienia dla marketerów w 2020 roku. Zdradzimy, że jednym z nich jest podawanie dokładnego kontekstu dla swoich danych.

06

Jesteśmy ciekawi, jakie są Wasze wrażenia odnośnie opcji „People Also Ask” w Google? Przedstawiamy case study, w którym autor przedstawia swoje badania odnośnie tej opcji. Ciekawy, merytoryczny artykuł. Polecamy!

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (34 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry