


01
Jeśli pomyślimy o małych firmach i o koronawirusie, maluje się nam przed oczami wizja bankructwa. Nie do końca tak jest i nie do końca tak być powinno. Sprawdźcie artykuł, który przedstawia najnowsze strategie marketingowe w czasie COVID-19, jak i te, które warto wdrożyć po epidemii! Walczcie o swój biznes!



02
Zastanawiacie się, jakie są skutki zmiany strategii i otworzenia się na działania SEO? Wzrosty! Tylko co w momencie, kiedy teksty, które piszemy przestają być kreatywne? Sprawdźcie 6 wskazówek z tekstu – naprawdę warto!



03
Jak poprawnie dobierać i stosować słowa wykluczające w kampaniach Google Ads? Dowiecie się tego z artykułu!



04
Przedstawiamy majowy zbiór ciekawostek na tematy związane z SEO.



05
Nasze zachowania przez koronawirusa zmieniają się drastycznie. Stajemy się coraz bardziej online, a głównym zadaniem marek staje się to, jak wyprzedzić nową rzeczywistość i jak dać klientom to, czego potrzebuję w tej chwili. Eksperci przewidują ożywienie w kwestii zakupów online!
❯ Consumer behaviours are changing: 3 ways first party data can help you stay on top



06
Twitter zapowiedział nowe metody walki z fake newsami na temat Covid-19. Tweety zawierające dezinformacje powiązane z pandemią otrzymają wyraźne oznaczenia z odsyłaczami do wiarygodnych źródeł na temat koronawirusa.
❯ Twitter walczy z koronawirusem. Będzie oznaczał fake newsy na temat pandemii