Semówka 4.08 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 11.2020
 
Semówka 4.08  – czyli co warto przeczytać

Semówka 4.08
– czyli co warto przeczytać

01

Twoi Klienci są już gotowi na zakupy on-line. A czy Twój biznes jest gotowy? O zmianach, na które powinniśmy się przygotować, przeczytacie w tym e-commercowym przewodniku:

02

Jak obecnie kształtują się doświadczenia i preferencje konsumentów, jak wygląda skala zjawiska ROPO oraz wskaźnik NPS? Sprawdź w najnowszym raporcie dla branż: Książki, Muzyka, Multimedia oraz Drogerie.

03

GTM to narzędzie niezbędne w pracy każdego marketingowca. Jak wykorzystać w pełni jego możliwości? Poradnik znajdziecie tutaj:

04

Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową i nie zapomnieć o czymś po drodze? Najlepiej działać procesowo i z checklistą!

05

Wiecie już jak zaplanować kampanię marketingową z powyższego artykułu. Teraz nadeszła pora na checklistę dotyczącą skutecznego zarządzania budżetem:

06

Jak w sposób ciekawy i merytoryczny trafić do właściwej grupy odbiorców? O tym, dlaczego tak ważne są kreatywne przekazy marketingowe przeczytacie w artykule:

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (14 głosów, średnia: 4,71 / 5)
Loading...
Przewiń do góry