Semówka 4.12 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
3 grudnia 2020
 

Semówka 4.12


– czyli co warto przeczytać

01

O nietypowych elementach mających wpływ na wyniki kampanii SEM przeczytacie w artykule naszego CEO Krzysztofa:

02

Pozyskanie Klienta, budowanie lojalności i zwiększanie sprzedaży – czyli jak zaplanować działania w ramach STDC?

03

Szukacie checklisty, która podpowie Wam jak tworzyć skuteczne mailingi? Oto ona:

04

Co przyniesie 2021 rok? Na co mogą liczyć marketingowcy w związku z rozwojem Social Media? Zapraszamy do lektury:

05

Jak wyprzedzić konkurencję? Czy wymienione w poniższym artykule taktyki będą rzeczywiście przynosić rezultaty?

06

Podcasty jako część strategii marketingowej? Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

Ewelina Ibek
Marketing Specialist. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita).

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991