SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 11.2012

Zachęcamy do przeczytania naszej cotygodniowej listy najciekawszych artykułów z SEM-owego świata.

 

 

 

 

 

 

Wystarczy kilka drobnych zmian na stronie, aby wyświetlane na niej zdjęcia pojawiały się w wynikach wyszukiwania i generowały więcej wejść na stronę. Trochę więcej o mierzeniu liczby wizyt pochodzących z grafiki na blogu Blue Rank.
 
 
O tym jak pozbyć się podstawowych błędów na stronie internetowej – na przykład zduplikowanych treści czy wygasłych podstrony – przy okazji audytu linków. Na dokładkę jeszcze więcej o walce z duplicate content.
 
 
Prezentacja Randa Fishkina na temat przyszłości SEO. Wiele ciekawych porad podanych w przystępnej formie. Dla tych, którzy nie mają czasu czytać artykułów.
 
 
 
Efekt śnieżnej kuli na portalu Pinterest opisany w ciekawym case study i kilka pomysłów dla firm, które prowadzą działania marketingowe na Pintreście.
 
 
 
Cezzy przetestował nowy wygląd wyników wyszukiwania i podzielił się wrażeniami na swoim blogu.
 
 
 
Instagram, Pinterest, Foursquare… nowości ze świata social mediów na świetnym blogu Social Media Examiner.
 
 
 
O mikrokonwersjach, które warto śledzić i optymalizować w celu podniesienia konwersji napisała Marta Zastrożna na blogu Seoportal.pl.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991