SEOstories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 01.2013

Pomimo trwania okresu świątecznego branżowe portale oraz blogi nie próżnowały. W sieci pojawiło się wiele artykułów, które mogliśmy przeoczyć w trakcie świątecznego odpoczynku.

Zanim sięgniemy po zaawansowane techniki SEO warto zacząć od podstaw. Na blogu Sebastiana Miśniakiewicza pojawił się nowy cykl artykułów dotyczący optymalizacji sklepu internetowego. Będziemy go śledzić z uwagą!

Automatyczne ustawienia w kampanii AdWords mogą objąć stawki CPC i budżet, wyświetlenia reklam, a także elementy związane z zarządzaniem kontem. Szczegóły w artykule na MarketingLab. Świetna podpowiedź jak ułatwić sobie pracę!

Wszystkie najważniejsze aktualizacje algorytmu wyszukiwarki Google w jednym miejscu! Warto je poznać, aby przewidzieć kolejny krok zwierzątek Google.

 

Narzędzie analityczne Google+, a także zwiększenie interakcji między użytkownikami a profilami firmowymi zapowiadają kolejne udogodnienia, które mają przyciągnąć użytkowników na strony społecznościowe Google.

Google Data Highlighter to doskonałe narzędzie, które razem z Google Authorship poprawi widoczność naszej witryny w wyszukiwarce.

 

13 grudnia MozCast wskazywał 102°F, choć faktyczny update algorytmu Panda nastąpił dopiero 21 grudnia. Co wydarzyło się tego pamiętnego dnia to pytanie, które zadaje autor wpisu na blogu SEOMoz.

Koniec roku to czas podsumowań, dlatego warto nadrobić zaległości z minionego roku i sięgnąć po najlepsze wpisy 2012 na SEOMoz.
Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991