SEOstories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 02.2013

 

Przygotowaliśmy dla Was kolejną porcję artykułów na temat SEM, SEO i social, aby przekazać Wam pełną dawkę wiedzy na temat najnowszych trendów w Internecie.

W tym tygodniu po okresie wzmożonej aktywności polskich blogów profesjonalnych przeważają linki do witryn zagranicznych. Wszystko zaczęło się 18 stycznia.  Ostatnie tygodnie przyniosły spore zmiany w polskich SERPach, co z pewnością miało wpływ na aktywność blogerów.

 

Budowanie pozytywnego wizerunku marki w wynikach wyszukiwania to coraz częstsza praktyka. Jak ugryźć SEO PR? Równie interesujący artykuł o budowaniu zaufania czytelników napisała autorka bloga Evive.pl.

Interesujące porównanie czterech programów do analizy backlinków.

Barry Schwartz o szybkim przyroście linków nowej strony. Kiedy takie linki mogą się nie spodobać Google?

Jak zwiększyć oglądalność filmów na YouTube? Warto wykorzystać możliwości, jakie daje Pinterest jeszcze zanim stanie się modny w naszym kraju.

 

Po Pingiwnie coraz częściej słyszmy: Anchor text is dead. Niektórzy twierdzą, że zastąpi go co-citations. Czy aby na pewno?

 

Nowa społeczność Google Adwords ma zastąpić zasłużone forum Google AdWords. Warto zajrzeć.

 

Garść pomysłów z zagranicy jak poprawić stronę internetową, aby linki mnożyły się same.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991