SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Minionym tydzień nie przyniósł radykalnych zmian, w które owocował pierwszy tydzień października, ale publicyści i redaktorzy zajmujący się tematyką SEM nie spoczęli na laurach. Pojawiło się kilka ciekawych artykułów, do których odsyłamy w naszym cotygodniowym podsumowaniu.

 

 

 

 

Sześć błędów w pozycjonowaniu to temat artykułu na blueglass.com. Zawiera kilka ciekawych wskazówek i pomysłów, które pozwolą uniknąć podstawowych błędów pozyskiwania linków w tych ciężkich czasach dla SEO.

Jak wykorzystać wielojęzyczność stron internetowych i mediów społecznościowych w SEO podpowiada SEJ. Artykuł to bogate źródło statystyk odnośnie liczby użytkowników sieci, mówiących w różnych językach i kilka ciekawych pomysłów na pozyskanie linków naturalnych.

 

Dlaczego Page Rank nie odgrywa roli w pozycjonowaniu, a także co jeszcze nie ma znaczenia dla pozycji strony internetowej w Google dowiemy się po przeczytaniu artykułu z Serch Engine Watch. Mimo wszystko warto trzymać rękę na pulsie i być na bieżąco ze zmianami PR naszej witryny internetowej, co będzie możliwe dzięki narzędziu, które ma udostępnić autor bloga Hobo.

 

Czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu filmu w YouTube, jest czynnikiem rankingowym. Możemy go śledzić i optymalizować dzięki raportom filmów YouTube.

 

Kolejna badania dotyczące klikalności wyników wyszukiwania, potwierdzają, że warto powalczyć o pierwszą pozycję w SERPie.

 

Dużo ciekawych webinarów dotyczących problematyki AdWords znajdziemy na blogu Google AdWords dla agencji.

 

Dyskusje na temat ostatnich zmian algorytmu nie ustają, o czym świadczy ciekawy, artykuł Tomasz Stopki opublikowany na stronie Antyweb.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991