Szkolenia 16-17 listopada – dowiedz się jak reklamować sklep internetowy

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 11.2015

Szkolenie z AdWords/Analytics/SEO/Content Marketingu i FacebookAds na poziomie podstawowym. Już za tydzień startujemy ze szkoleniem z zakresu promocji sklepów internetowych. Zachęcam o tyle, że pierwszy raz udało się, aby trzech Certyfikowanych Trenerów AdWords prowadziło tak szerokie szkolenie.

Tematyka tez jest szeroka – od AdWords i Analytics przez pozycjonowanie, content marketing oraz FacebookAds. Skupiamy się na solidnych praktycznych podstawach – po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak zacząć pracę samodzielnie lub jak takie kampanie nadzorować. Warsztat, praktyka, przykłady na żywo to główne słowa klucze tego szkolenia.

Układając agendę planowaliśmy tak aby ilość materiału nie spowodowała, że dany temat będzie poruszony zbyt płytko. Wiadomo, z samego AdWords można się szkolić tydzień. Szkolenie jednak jest tak przemyślane aby przełamać pierwsze lody w podejściu do danego zagadnienia, a osobie już zaznajomionej z tematyką pokazać kolejne kroki działań i pomysły do wdrożenia w realnym świecie. Materiał był testowany osobno w ramach innych szkoleń, a część dotycząca Content Marketingu zawiera moją strategię omawianą w prelekcji nagrodzonej najwyższą nagrodą publiczności na Kongresie E-Handlu.

Szczegóły, zapisy i agenda: https://www.devagroup.pl/28,szkolenia.html

Szkolenie współprowadzą ze mną Tomek Trzósło i Krzysiek Wroński. Doświadczeni Trenerzy, mamy na koncie wiele wspólnych projektów i doskonałych opinii po szkoleniach.

Akcja jest prowadzona w ramach Uniwersytetu E-commerce Shopera – naszego partnera i dedykowana dla klientów platformy. Zapewniam jednak, że każdy kto zajmuje się e-commerce znajdzie tam coś dla siebie.

 

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991