Szkolenie Facebook – darmowe tutoriale

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2014
 

W Sieci dostępnych jest wiele płatnych szkoleń z zakresu social media, które mogą pomóc nam zrozumieć mechanizmy i działanie serwisów społecznościowych. Szkolenie Facebook, które odbywa się w stacjonarnym miejscu to zazwyczaj wysokie koszty, które musimy ponieść my czy też nasza firma. Jeżeli nie mamy chwilowo środków, które możemy przeznaczyć na szkolenie social media, warto rozglądnąć się za darmowymi szkoleniami lub tutorialami z zakresu Facebooka, które możemy znaleźć np. w serwisie YouTube. Zdobytą wiedzę uzupełnić dodatkowo o informację dostępne w publikacjach na temat mediów społecznościowych. W tym miejscu zamieścimy kilka przydatnych źródeł, które mogą przydać się na początku przygody z mediami społecznościowymi.

Facebook szkolenie, szkolenie Facebook – tutoriale

Na początek krótki i bardzo podstawowy film, którego autor opowiada o tym, w jaki sposób utworzyć pierwszą reklamę Facebook Ads za pomocą menedżera reklam oraz jak założyć konto reklamowe.

Poniżej krótki film przekonujący, dlaczego nie warto promować postów na fan page’u za pomocą opcji „Boost Post” dostępnej z poziomu profilu.

Krótki filmik prezentujący narzędzie Facebook Insight, czyli statystyki udostępniane przez Facebook na naszym profilu. Facebook Insight może pomóc nam zaobserwować zmiany na profilu oraz dokładnie zaplanować czas publikacji postów. Narzędzie pokazuje informacje, kiedy największa grupa naszych fanów jest dostępna online, a także, kiedy najchętniej angażują się w interakcję. Na tej podstawie możemy odpowiednio dobrać godziny i dni publikacji postów.

Krótki tutorial mówiący o tym, jak utworzyć Facebook landing page.

Takie tutoriale oczywiście nie zastąpią w pełni dobrego i profesjonalnego szkolenia, ale mogą pomóc w opanowaniu podstawowych zagadnień. Niekiedy możemy znaleźć szkolenia dofinansowane z UE m.in. na stronie www.inwestycjawkadry.pl. Dodatkową wiedzę warto czerpać z książek dotyczących social media, poniżej lista polecanych przez nas pozycji, dzięki którym pozycjonowanie Facebook stanie się łatwiejsze.

social-media

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry