Twórz kolekcje na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2012
 

Czasem chodzimy bez celu po Facebooku i nie wiemy, czego konkretnie szukamy. Ale jak już coś ciekawego wpadnie nam w oko, lajkujemy, komentujemy, czyli gdzieś tam w jakiś sposób nie dość, że wyrażamy opinię na dany temat, to jeszcze zaznaczamy swoją obecność w sieci. Co postawnowił zrobić Facebook? Zaskoczy nas i to bardzo.

Rozpoczęły się własnie testy nowej funkcjonalności, bardzo podobnej do Pinteresta. Na czym jednak konstrukt facebooka będzie polegał? Otóż, kiedy już tak błądzimy po otchłani serwisu możemy kolekcjonować zdjęcia, które nam się spodobały.

A do tego połużą  przyciski „Want”, „Colllect” oraz inna wersja „Like”. Wszystkie te buttony właściciele stron mogą dodać za darmo do swoich zdjęć.  Jesli fan kliknie w te przyciski, zdjęcie zapisze się automatycznie w jego kolekcji. Takie dodanie przedmiotu do swojej kolekcji umożliwia kupienie go poprzez przycisk „Kup”. Ten z kolei przekieruje na stronę www sklepu, gdzie towar będzie dostępny.

Póki co funkcjonalność ta nie jest dostępna w Polsce. Ciekawe kiedy się pojawi i jak się przyjmie. Póki co, jak Wam się podoba?  Czy do zakupów już naprawdę konieczny będzie nam Facebook? Czy to tylko kolejny pomysł Marka na uzależnienie ludzi od tego portalu?

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry