Więcej reklam – kampanie produktowe w wyszukiwarce graficznej

Marta Pilacińska
Marta Pilacińska
Archiwum 05.2016

Szał urządzeń mobilnych ciągle trwa. Nawet osoby starsze przekonują się do smartfonów. Wiele osób młodych i w średnim wieku poza smartfonem ma także tablet. Rośnie liczba zakupów dokonywanych przez internet oraz  coraz więcej osób kupuje na urządzeniach mobilnych.

duzy_szablon_wyszukiwarka_graficzna

Obecnie na urządzeniach mobilnych mamy reklamy w wyszukiwarce tekstowej, na stronach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych. Google wyszło naprzeciw zarówno sprzedawcom jak i kupującym. Poszukując produktu na smartfonie, często korzysta się z wyszukiwarki graficznej. Potencjalny klient chce zobaczyć jak wyglądają wszystkie możliwości wyboru albo szuka tego „co mu wpadnie w oko”. Jednak przeglądając w ten sposób produkty nie dostaje się informacji o ich cenie czy marce. Co zrobiło Google? Dodało nową funkcjonalność w swojej wyszukiwarce graficznej – reklamy!

Źródło: http://adwords.blogspot.com/

Źródło: http://adwords.blogspot.com/

To kolejne miejsce, w którym sklepy mogą pokazać swoją ofertę. Reklamy wyświetlają się ponad znalezionymi grafikami. Zawierają informację o cenie, nazwie produktu i sklepu. Po kliknięciu w łatwy sposób można znaleźć się w witrynie sprzedawcy i dokonać zakupu. Dodatkową możliwością jest filtrowanie produktów, które wyświetlają się w ramach reklamy. Ponad sekcją z propozycjami znajdują się różne cechy według, których można wyselekcjonować to, co chce się oglądać.

Uruchomienie takich reklam nie jest trudne. Będą się one wyświetlały automatycznie w ramach sieci wyszukiwania Google. Jedynym warunkiem jest posiadanie aktywnego konta w Google Zakupy z plikiem produktowym.

Tak naprawdę, Google nie dodaje żadnej super nowości. Jest to rozszerzenie już obecnego modułu kampanii produktowej – reklamy zakupowej.

Marta Pilacińska
Senior SEM Specialist. Zajmuje się SEM, ale postara się odpowiedzieć na każde pytanie. Ciągle poszukuje nowych wyzwań. Codzienna dawka nowości ze świata marketingu internetowego to konieczność przeżycia.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991