Nie Przegap – 5 dni ważnych marketingowo – MARZEC

Natalia Dworniak
Natalia Dworniak
Archiwum 03.2017

Nie Przegap - 5 dni ważnych marketingowo


– MARZEC

Każdy miesiąc ma swoje dni, które możemy wykorzystać marketingowo. Dodatkowa reklama, promocja – mogą dać nam efekt świeżości, który w marketingu jest bardzo ważny.

Dobrze do takich dni przygotować się wcześniej – tak, aby zrobić dedykowaną podstronę na konkretny dzień. Opisujemy na co zwrócić uwagę w marcu.

Marzec to wyjątkowy miesiąc – każdy dzień przybliża nas do wiosny, dni stają się coraz dłuższe, a ludzie budzą się powoli do aktywnego życia. W marcu obchodzimy Święto Kobiet, Dzień Mężczyzny, Europejski Dzień Konsumenta, zaczyna się astronomiczna wiosna i zmieniamy czas na letni, w związku z czym mamy więcej światła, czasu i motywacji do działania.

Najważniejsze dni w marcu, o których nie może zapomnieć żaden marketingowiec to:

  • 8 marca Dzień Kobiet
  • 10 marca Dzień Mężczyzny
  • 15 marca Europejski Dzień Konsumenta
  • 20 marca Początek Astronomicznej Wiosny
  • 26 marca zmiana Czasu Zimowego na Letni

Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzny

W ten szczególny dzień kobiety otrzymują nie tylko goździki czy rajstopy według tradycji. Zbliżające się Święto Kobiet jest doskonałym momentem, aby pomyśleć o reklamie w takich branżach usługowych jak:

  • kwiaciarnie,
  • sklepy z upominkami,
  • sklepy z biżuterią,
  • z bielizną,
  • z perfumami,
  • z książkami,
  • akcesoria do telefonów, laptopów czy notebooków.

To również idealny czas na reklamę restauracji – randka przy dobrej kolacji jest zawsze świetnym prezentem. Mężczyźni, chociaż nieco zapomniani, coraz częściej otrzymują prezenty z okazji swojego dnia, np. perfumy, gadżety, gry komputerowe czy książki.

Wg statystyk kobiety otrzymują najczęściej:

  • perfumy,
  • kwiaty, czekoladki,
  • bieliznę,
  • zaproszenie na kolację

20 marca Początek Astronomicznej Wiosny i Zmiana Czasu z zimowego na Letni

Początek wiosny to czas kiedy ludzie zaczynają spędzać aktywnie czas, przechodzą na diety, myślą o swoim wyglądzie zewnętrznym. Chcą przygotować się do zbliżającego się lata. Marzec to idealny czas na reklamę wszelkich form aktywności, zdrowej żywności, salonów urody. Zachęcamy do działań marketingowych szczególnie:

  • salony urody, salony kosmetyczne, SPA, salony fryzjerskie,
  • diety, zdrowa żywność,
  • usługi trenera personalnego, siłownia, basen,
  • sporty, które zazwyczaj uprawiamy na świeżym powietrzu: paintball, tennis, siatkówka,
  • sklepy/salony sprzedające rowery.

15 marca Dzień Konsumenta

Klient nasz Pan – klienci są dla nas najważniejsi – z okazji Dnia Konsumenta mamy dla nowych klientów specjalną okazję : 5% zniżki na audyt lub prowadzenie kampanii. Podczas kontaktu mailowego lub telefonicznego prosimy o podanie kodu zniżkowego: DZIEŃ KONSUMENTA.

Zapraszamy do współpracy z nami!

Natalia Dworniak
SEM Specialist. Absolwentka Europeistyki Na Politechnice Gdańskiej i Romanistyki na Uniwersytecie Gdańskim. Pasjonatka social media. Swój wolny czas poświęca projektom DIY oraz kuchni wegańskiej.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991