AdUpdate #19 – nowości z Google

Marcin Matras
Marcin Matras
Archiwum 09.2017

AdUpdate #19


- nowości z Google

 

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

01

Najgorętszy okres roku już za rogiem! Skorzystaj z nowych raportów dla kampanii PLA – raport o stanie produktów i raport o udziale w wyświetleniach na czołowej pozycji – i przygotuj swoje kampanie produktowe na zbliżające się świąteczne szaleństwo prezentowe!

02

Połączenie telefoniczne przynosi średnio 3x więcej konwersji niż przejścia na stronę internetową (wewnętrzne dane Google za rok 2016). Między innymi te dane zainspirowały Google do wprowadzenia nowego dostosowania stawek za połączenie. Kliknij i dowiedz się więcej o najnowszym dostosowaniu stawek!

03

Jeżeli jeszcze nie słyszałeś o ostatnich zamianach w panelu AdWords dotyczących rotacji reklam – koniecznie przeczytaj! Ma być lepiej i prościej, już nie możemy się doczekać efektów!

04

Obecnie nie ma decyzji zbyt błahych, żeby sięgnąć po poradę do nieprzebranych zasobów sieci. Jak to czynimy? Oczywiście, wyszukując na naszych smartfonach. Sprawdź, jakie korzyści możesz osiągnąć będąc rzetelnym „doradcą”!

05

Długo ładująca się strona potrafi doprowadzić do szaleństwa i skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów. Sprawdź, jak przyspieszyć proces ładowania się Twoich LP-eków na smartofonach dzięki Accelerated Mobile Pages (AMP)!

Marcin Matras
SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991