Byliśmy na Search.Conference w Zatoce Sztuki

Katarzyna Domańska
Katarzyna Domańska
Archiwum 10.2018

Search.Conference


Zatoka Sztuki

12 października w sopockiej Zatoce Sztuki odbyła się konferencja Search.Conference, która zgromadziła ponad 200 uczestników. To pierwsze wydarzenie pod tym szyldem i na pewno nie ostatnie. Myślą przewodnią Search.Conference było przede wszystkim przybliżenie zagadnień z zakresu SEO oraz Content Marketingu.

Wystąpienia na Search.Conference

Wśród 9 prelegentów znaleźli się praktycy z obszaru marketingu online: Robert Niechciał, Wojciech Holeksa, Przemysław Strzałka, Michał Łyko, Sebastian Mioduszewski, Łukasz Kacprzak, Karol Soja, Damian Sałkowski i Przemysław Jakubowski. Poziom konferencji był dopasowany zarówno do słuchaczy o mniejszym, jak i większym doświadczeniu w branży marketingu internetowego. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy z prelegentów starał się przekazać schemat działania i opowiedzieć o metodologii swojej pracy. Doświadczenia te opierały się na działaniach specjalistów pracujących po stronie agencji, jak i klienta.

Wystąpienia wyróżniały się przede wszystkim dużą liczbą wniosków i porad na podstawie pracy zespołów dużych brandów, takich jak allegro.pl, AGDmaster.com, pracuj.pl, pkt.pl, wp.pl. Nie zabrakło też wniosków opierających się na pracy z wieloma brandami lub własnych testach. Niekiedy również wykraczały poza ścisłe ramy SEO i Content Marketingu.

Przykładem może być prezentacja Przemka Strzałki, który skupił się na tematyce strategii omnichannel i wskazywał na dużą rolę sprzedaży AGDmaster.com w ramach platform Marketplace na rynkach polskim i zagranicznych. Do sztucznej inteligencji odwoływał się zaś Damian Sałkowski z Senuto prognozując wypływ AI na przyszłość SEO. 

Lokalizacja Search.Conference

Wybór Zatoki Sztuki w Sopocie był strzałem w dziesiątkę. Sala konferencyjna była dobrze skomunikowana, a widoki z drugiego piętra budynku to przede wszystkim plaża i morze. Kameralna atmosfera wydarzenia sprzyjała wymianie branżowych doświadczeń 😊 Zdecydowanie na Search.Conference warto się wybrać za rok!

9 listopada w Krakowie w MANGGHA KRAKÓW, odbędzie się zaś kolejna konferencja branżowa w obszarze SEO SEM: SEMKRK #10. Jest to już dziesiąta edycja wydarzenia skupiającego praktyków z branży, na którą już teraz serdecznie zapraszam!

Katarzyna Domańska
SEO Specialist.Autorka artykułów branżowych dotyczących SEO i powiązanych z nim obszarów e-marketingu. Od 2014 roku związana z marketingiem internetowym dla branży e-commerce. Na co dzień zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii obecności marek w Internecie oraz zarządzaniem i optymalizacją projektów SEO.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (17 głosów, średnia: 4,76 / 5)
Loading...