Byliśmy na Search.Conference w Zatoce Sztuki

Katarzyna Domańska
Katarzyna Domańska
23 października 2018

Search.Conference


Zatoka Sztuki

12 października w sopockiej Zatoce Sztuki odbyła się konferencja Search.Conference, która zgromadziła ponad 200 uczestników. To pierwsze wydarzenie pod tym szyldem i na pewno nie ostatnie. Myślą przewodnią Search.Conference było przede wszystkim przybliżenie zagadnień z zakresu SEO oraz Content Marketingu.

Wystąpienia na Search.Conference

Wśród 9 prelegentów znaleźli się praktycy z obszaru marketingu online: Robert Niechciał, Wojciech Holeksa, Przemysław Strzałka, Michał Łyko, Sebastian Mioduszewski, Łukasz Kacprzak, Karol Soja, Damian Sałkowski i Przemysław Jakubowski. Poziom konferencji był dopasowany zarówno do słuchaczy o mniejszym, jak i większym doświadczeniu w branży marketingu internetowego. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy z prelegentów starał się przekazać schemat działania i opowiedzieć o metodologii swojej pracy. Doświadczenia te opierały się na działaniach specjalistów pracujących po stronie agencji, jak i klienta.

Wystąpienia wyróżniały się przede wszystkim dużą liczbą wniosków i porad na podstawie pracy zespołów dużych brandów, takich jak allegro.pl, AGDmaster.com, pracuj.pl, pkt.pl, wp.pl. Nie zabrakło też wniosków opierających się na pracy z wieloma brandami lub własnych testach. Niekiedy również wykraczały poza ścisłe ramy SEO i Content Marketingu.

Przykładem może być prezentacja Przemka Strzałki, który skupił się na tematyce strategii omnichannel i wskazywał na dużą rolę sprzedaży AGDmaster.com w ramach platform Marketplace na rynkach polskim i zagranicznych. Do sztucznej inteligencji odwoływał się zaś Damian Sałkowski z Senuto prognozując wypływ AI na przyszłość SEO. 

Lokalizacja Search.Conference

Wybór Zatoki Sztuki w Sopocie był strzałem w dziesiątkę. Sala konferencyjna była dobrze skomunikowana, a widoki z drugiego piętra budynku to przede wszystkim plaża i morze. Kameralna atmosfera wydarzenia sprzyjała wymianie branżowych doświadczeń 😊 Zdecydowanie na Search.Conference warto się wybrać za rok!

9 listopada w Krakowie w MANGGHA KRAKÓW, odbędzie się zaś kolejna konferencja branżowa w obszarze SEO SEM: SEMKRK #10. Jest to już dziesiąta edycja wydarzenia skupiającego praktyków z branży, na którą już teraz serdecznie zapraszam!

Katarzyna Domańska
SEO Specialist.Autorka artykułów branżowych dotyczących SEO i powiązanych z nim obszarów e-marketingu. Od 2014 roku związana z marketingiem internetowym dla branży e-commerce. Na co dzień zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii obecności marek w Internecie oraz zarządzaniem i optymalizacją projektów SEO.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (17 głosów, średnia: 4,76 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991