DevaGroup wyróżniona w AdWorldMasters

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
14 lutego 2020

DevaGroup wśród zwycięzców


w Ad World Masters Agency of the Year 2019

Nowy rok dopiero się rozpoczął, ale już mamy powody do radości! Nasza agencja zdobyła srebrną nagrodę w konkursie Ad World Masters Agency of the Year 2019.

Podstawą wzięcia udziału w konkursie było stworzenie profilu agencji na stronie organizatora konkursu. Nasza strona dostępna jest tutaj: https://adworldmasters.com/agency/DevaGroup+Certified+SEM+Experts/. Każda z uczestniczących firm musiała odpowiednio uzupełnić swój profil i zebrać recenzje od swoich klientów. Agencje oceniane były według „Agency Score” naliczanego według stopnia uzupełnienia profilu. Istniały 3 kategorie nagród:

Gold dla Agency Scores ≥ 9.2

Silver dla Agency Scores ≥ 8.7

Bronze dla Agency Scores ≥ 8.5.

Wynikiem uzyskanym przez naszą agencję było 9.1. Była to górna granica dla nagrody Silver. Zabrakło niewiele, jednakże zrobimy co w naszej mocy, aby w 2020 roku zdobyć nagrodę Gold!

W konkursie wzięło udział łącznie ponad 10 900 agencji z całego świata (z 157 krajów). Ostatecznie przyznano 820 nagród (dla 71 krajów), co oznacza, że nagrodzone zostało 7,5% wszystkich agencji, które zgłosiły się do konkursu. Łącznie przyznano 43 złote nagrody, 446 srebrnych (jedna z nich należy do nas!) oraz 331 brązowych.

Zatem DevaGroup jest jedną z 500 najlepszych agencji na świecie i jedną z 446 posiadających srebrną nagrodę Ad World Masters 2019.

Polska znalazła się również w TOP 10 nagradzanych krajów.

 Z Polski nagrodzone zostało łącznie 23 agencje. Nagrodę GOLD odebrały: Website Style oraz ROXX. 13 agencji otrzymało nagrodę SILVER, a 8 nagrodę BRONZE.

DevaGroup z oceną 9.1 zajęła ex aequo z RIOT oraz Biuro Podróży Reklamy, 4 miejsce w Polsce. Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy i zgłaszamy gotowość do walki o najwyższe cele w kolejnej edycji Ad World Masters! 😊

Całe podsumowanie konkursu dostępne jest tutaj: https://adworldmasters.com/results-for-ad-world-masters-agencies-of-the-year/

Kamil Leśniak
Marketing Specialist. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...