Dziś (25 kwietnia) odwiedzamy XIV Targi eHandlu w Krakowie!

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
25 kwietnia 2018

Dziś odwiedzamy


Targi E-Handlu w Krakowie!

Największa impreza e-commerce zawitała wreszcie do Krakowa.

Na targach pojawialiśmy się dwukrotnie.  14.10.2015 na Stadionie Narodowym w Waszawie oraz 9.11.2016 (tytułowe foto to nasza prezentacja z niszczarką do pieniędzy, która podbiła serca uczestników 😉 Dodatkowo podczas II Kongres eHandlu moja prezentacja wygrała I miejsce – nagrodę publiczności. Imprezy te zawsze obfitowały w kontakty biznesowe i nowe współprace i gorąco polecamy je firmom specjalizującym się w obsłudze e-commerce ale przede wszystkim właścicielom sklepów Internetowych.

W tym roku ze względu na liczne projekty, w tym nasze majowe szkolenia oraz semKRK nie pojawimy się ze stoiskiem, ale na niespodziankę z naszej strony w zakresie e-commerce długo nie będziecie musieli czekać. Odwiedzimy jednak targi oraz stosika naszych zaprzyjaźnionych firm. Na targach pojawią się m.in.:

 

Freshmail – stoisko A 2.2
Narzędzie do e-mail marketingu, (podpowiadam – warto śledzić ich newsletter w związku z pewnym czerwcowym projektem!).

Senuto – stoisko D 1.5
Pakiet narzędzi wspierający prace specjalistów SEM. CEO Senuto – Damian Sałkowski wystąpi na najbliższym semKRK.

Shoper – stoisko C 1.3,C 1.4
Najlepszy system sklepów SaaS, gdzie odpowiadamy regularne audyty SEO silnika sklepu.

SMSAPI – stoisko C 3.1
System i narzędzia do wysyłki SMS, partner poprzedniej edycji semKRK.

Waynet – stoisko D 5.2
Nasz partner w zakresie tworzenia zaawansowanych sklepów opartych o silnik Presta Shop.

Ze swojej strony polecam też bardzo serdecznie prezentacje Łukasza Chwiszczuka (Generowanie sprzedaży w e-commerce poprzez Google AdWords), z którym miałem przyjemność prowadzić szkolenia w Akademii Google Partners oraz gościć go na semKRK.

Na koniec – jeśli jesteś na Targach i chcesz porozmawiać, złapiesz mnie dziś pod 513 14 29 30 oraz na LinkedIn! Do zobaczenia!

 

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991