Egzamin AdWords – część 3

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012

Do egzaminu AdWords Certified Individual przygotować się można na kilka sposobów. Najważniejszym źródłem wiedzy jest Centrum Edukacji Google, ale oprócz niego istnieje wiele specjalistycznych blogów, które systematyzują wiedzę z zakresu AdWords i przekazują cenne wskazówki jak bezproblemowo zdobyć certyfikat Google Adwords. Warto poświęcić trochę czasu na spokojne zapoznanie się ze wszystkimi elementami Konta klienta AdWords. Na pewno natkniemy się na jakąś funkcję, której na co dzień nie wykorzystujemy.

 

Gdzie reklamodawca planujący kierować reklamę na inny kraj może dokonać zmiany ustawienia kierowania na lokalizację?
a) na poziomie grupy reklam
b) na poziomie słów kluczowych
c) na poziomie konta
d) na poziomie kampanii

Maksymalna stawka kosztu kliknięcia (CPC) to:
a) kwota, jaką reklamodawca musi zapłacić za kliknięcie
b) maksymalna kwota, jaką reklamodawca chce zapłacić za kliknięcie
c) kwota, dzięki której reklamodawca przelicytuje konkurencję
d) kwota jaką reklamodawca faktycznie zapłaci za kliknięcie

Proszę wybrać trzy główne elementy strony docelowej wysokiej jakości:
a) łatwość nawigacji, przejrzystość, trafna i oryginalna treść
b) łatwość nawigacji, atrakcyjny wygląd, dużo treści
c) przejrzystość, łatwość nawigacji, dużo ilustracji
d) trafna i oryginalna treść, przejrzystość, estetyka

Zachęcamy do śledzenia naszego bloga. Już wkrótce kolejna porcja pytań do egzaminu Google AdWords Certified Individual!

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991