Kolejna aktualizacja algorytmu – Above The Fold

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

 

Wczoraj doszło do kolejnej aktualizacji algorytmu, która miała dotknąć 0,7% zapytań w języku angielskim. Aktualizacja, która została ogłoszona przez Matta Cuttsa, to tak zwana aktualizacja Above The Fold, która ma związek z obecnością reklam AdSense w górnej części strony. Google chce osłabić pozycję witryn internetowych, które epatują dużą ilością reklam przy ograniczonej liczbie wartościowych treści. To jedna z kilku zmian algorytmu, które pojawiły się w przeciągu tygodnia. Google nie śpi, dlatego bądźmy czujni.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991