Menu restauracji na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2014

Facebook, chcąc stale utrzymywać zainteresowanie firm oferowanymi przez siebie usługami, a także zachęcić do zamieszczania reklam, 22 maja zdecydował, że restauracje będą mogły zamieszczać na swoim fanpage menu.
Facebook rozpoczął współpracę z Single Platform, dzięki której nowa funkcja będzie jedną z dodatkowych opcji na firmowym fanpage. Restauracje, które wczytają swoje menu na Single Platform, będą miały je także dostępne z poziomu strony na Facebooku w formie zakładki. Funkcja ma działać zarówno w wersji internetowej, jak i mobilnej. Konto firmowe na Facebooku zyskuje coraz więcej możliwości.

Dodatkowa zakładka z pewnością ucieszy właścicieli restauracji. Dzięki niej strona firmowa na Facebooku może być bardziej funkcjonalna dla potencjalnych klientów i stałych gości.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991