Nowe formaty reklam w sieci reklamowej Google

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 12.2013
 

Dobra wiadomość dla reklamodawców, którzy emitują reklamy w sieci reklamowej Google. Wprowadziło ono trzy nowe formaty reklam we własnej sieci reklamowej. Oto ich rozmiary:

750×100 (PL Billboard)
750×200 (PL Double Billboard)
750×300 (PL Triple Billboard)

Google tłumaczy swoją decyzję o dodaniu formatów typu billboard w Polsce ich popularnością w naszym kraju. Formaty dostępne są jako reklamy tekstowe oraz graficzne. Warto je przetestować już teraz!

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry