Nowe przyciski na Facebooku

Dorota Kika
Dorota Kika
Archiwum 02.2016

Od dziś na Facebooku możemy okazywać emocje nie tylko „lajkami”. Wreszcie pojawiły się długo zapowiadane przyciski, dzięki którym możemy nie tylko polubić post, ale pokazać inne nasze uczucia.

W błyskawicznym tempie na Facebooku pojawiają się posty zachwyconych użytkowników. A i branża social media i IT daje wyraz swojej radości. Facebook testował rozwiązanie od jakiegoś czasu. Dziś zostało ono oficjalne włączone dla wszystkich facebookowiczów. Chętnie skomentujemy to radosnym „wow” lub „love” :).
Dzięki nowym przyciskom będziemy mogli poznać szerszy wachlarz odczuć odbiorców naszych treści. Pojawią się też kolejne możliwości interpretacji statystyk. Analiza wydaje się być ciekawsza, bo dowiemy się, czy posty są bardziej „haha”, „wow” czy, „wrrr” :).
Zobaczymy, czy, i w jakim stopniu poczciwe „lajki” zostaną zdominowane przez inne emocje.

lajki2

Dorota Kika
Head of SEM. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W branży SEM od 2009. Doświadczenie zdobywała między innymi w Interia.pl, Open Finance i podczas pracy dla wielu klientów DevaGroup.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991